سمنان- رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: تا پایان سال جاری در تمامی پایگاه های امداد و نجات کشور نیروهای واکنش سریع راه اندازی می شود.

نیروهای واکنش سریع تا پایان سال جاری در سراسر کشور فعال می شوند

به گزارش قدس آنلاین، امیرمحسن ضیایی استرآبادی روز پنجشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان ۳۶ طرح عمرانی و آموزشی سرخه در فرهنگسرای باران این شهرستان افزود : اکنون در تمام مناطق کشور پوشش امداد هوایی مستقراست و در سفر هفدهم فروردین امسال دکتر روحانی به سمنان پایگاه هوایی سرخه نیز به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد : در چهار سال گذشته ۱۰ فروند بالگرد به ناوگان هوایی هلال احمر کشور اضافه شد که این امر در کاهش تلفات در حوادث های طبیعی و جاده ای تاثیر شایانی داشته است.

ضیایی استرآبادی اظهارداشت : ۱۷۰ هزار ماموریت امداد و نجات در چهارسال گذشته در حوادث طبیعی و جاده های کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام‌شده قصد داریم تا یک سال دیگر خودروهای امدادی را به میزان ۵۰ درصد دیگر افزایش دهیم.

وی اضافه کرد : خدمات رسانی به مردم وظیفه جمعیت هلال احمر است و باوجود این که این نهاد غیر دولتی است اما دولت دوازدهم برای ساماندهی و نوسازی امکانات امداد و نجات تلاش های فراوانی داشته است.

در این آیین ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال احمر سرخه با زیر بنا ۸۳۰ متر مربع و با هزینه اعتبار ۴۲۵ میلیون تومان در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

در این آیین، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اسلامی، محمدرضا خباز استاندار و مدیران استانی حضور داشتند.

در این آیین ۳۶ طرح عمرانی و آموزشی شهرستان سرخه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

۴۸۶ طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار ۳۰۳ میلیارد تومان با ایجاد ۷۵۴ شغل در هفته دولت ۹۶ در این استان افتتاح می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.