خرم آباد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: بالاترین تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها در کشور مربوط به استان لرستان است.

واحدهای صنعتی استان لرستان در تملک بانک‌ها

به گزارش قدس آنلاین، بختیار رازانی در جلسه‌ای که با حضور دادستان خرم‌آباد و تعدادی از صنعتگران شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد در ساختمان کسب و کار این شهر تشکیل شد صنایع کوچک و متوسط را محور اصلی تولید دانست و اظهارداشت: بیش از 96 درصد صنایع کشور در زمره صنایع کوچک و متوسط است.

وی در رابطه با مشکلات واحدهای صنعتی استان لرستان افزود: عمده‌ترین مشکل صنعتگران استان در صنایع کوچک و متوسط تملک واحدهای صنعتی آن‌ها توسط بانک‌ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه بالاترین تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها در کشور مربوط به استان لرستان است عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکل این واحدهای تملک شده از  دستگاه قضایی انتظار داریم  حمایت لازم را از این واحدهای صنعتی داشته باشد تا این واحدها برای چرخه مجدد تولید به صاحبان آن‌ها بازگردانده شود.

این مسئول به برگزاری تور صنعتی با حضور قضات دستگاه قضایی برای آشنایی آنها با شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این تورهای صنعتی، بازدیدها و جلسات با عوامل دستگاه قضایی استان آشنایی آن‌ها با قوانین و مقررات شهرک‌ها، نواحی صنعتی، آیین نامه قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.