اهواز_مسئول اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی منابل طبیعی خوزستان گفت: دو هزار همیار طبیعت کارت صادر شدا و پنج هزار نفر به انتظار صدور کارت هستند و کارت های آن ها در آستانه صدور است.

صدور ۲هزار کارت همیار طبیعت در خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی کلی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک مسابقه نقاشی با مضمون منابع طبیعی ـ حفاظت از پوشش گیاهی در غرفه خود برگزار کردیم.
وی بابیان اینکه از روز دوم مسابقه نقاشی را شروع و مورد استقبال مردم هم قرار گرفت. افزود: امروز به عنوان آخرین روز فعالیت نمایشگاه به بهترین نقاشی ها جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
مسئول اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی خوزستان گفت: جذب همیار طبیعتی را نیز داریم که همانند همیار پلیس است و در سه سطح دانش آموزی، مروج و محافظ کارت دریافت می کنند.
کلی در ادامه اظهار کرد: کسانی که محاظ هستند کارت حقوقی با جنبه قانونی دریافت می کنند که می توانند اخطار به آسیب زنندگان به محیط زیست بدهند و اعلام جرم داشته باشند.
وی خبرداد: دو هزار همیار طبیعت کارت صادر شده و پنج هزار نفر به انتظار صدور کارت هستند و کارت های آنها در آستانه صدور است.
مسئول اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی خوزستان بااشاره اینکه می خواهیم سراسر خوزستان را همیار طبیعت کنیم عنوان کرد: بدون مشارکت های مردمی حفاظت و احیای منابع طبیعی ممکن نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.