شهرکرد-مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در تولید نشریه الکترونیک آموزش فرهنگ شمیم مراقبت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری رتبه دوم را کسب کرد.

تولید نشریه آموزش فرهنگ شمیم رتبه دوم کشوری را کسب کرد

بهروز امیدی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: به طور میانگین میزان دریافتی حقوق معلمان در ماه برابر است با دو میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و سالانه ۳۳ میلیون تومان می‌باشد.

وی افزود: گروه معلم، نیروهای کیفیت بخشی و مدیریت واحدهای سازمانی جزو کارکنان آموزشی و مدیریت و کارشناسان اداری و نیروهای خدماتی جزو کارکنان پشتیبانی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی، توجه به رفاه و منزلت معلمان، مدیریت بر منابع آموزش و پرورش و همچنین توسعه مشارکت در آموزش پرورش از اولویت های مهم این اداره کل به شمار می‌روند.

امیدی با بیان اینکه ۹۸ درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق و دستمزد می‌شود خاطر نشان کرد: باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود و برای رفع مشکلات، مدیریت مطلوب منابع انسانی انجام و تحول در این مجموعه زمانی حاصل می‌شود که بتوان نیروی انسانی را در آموزش و پرورش به خوبی مدیریت کرد بنابراین صرفه جویی در آموزش و پرورش صرفه جویی در مصرف است.

وی با توجه به اینکه نشریه های علمی فرهنگی و اجتماعی با موضوع آداب و مهارت های زندگی تهیه و توزیع شد افزود: در تولید نشریه الکترونیک آموزش فرهنگ شمیم مراقبت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری رتبه دوم را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در اجرای طرح سند تقسیم کار کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس، برای نخستین بار دو روز در سطح استان دانش آموزان بدون کیف و کتاب در مدرسه حضور داشتند و در مجموع ۶۸۵ کلاس درس، ۴۱ هزار و ۱۰۰ نفر دانش آموز و همچنین یک میلیون و ۳۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت تحت آموزش قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.