امروز ۱۵ گروه راه یافته به مرحله نهایی مسابقات مدیحه سرایی در صحن چهلمین مسابقات کشوری قرآن با هم رقابت کردند.

فینال مسابقات کشوری تواشیح تمام شد

به گزارش قدس آنلاین، رقابت ۱۵ گروه راه یافته به مرحله نهایی رشته مدیحه‌سرایی، حدود ساعت ۱۶ در صحن مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن آغاز شد و تا هنگام اذان مغرب به افق تهران ۱۲ گروه به اجرا پرداختند.

در ادامه، سه گروه باقی مانده از ساعت ۲۰:۴۵ برای ارائه آثار خود در صحن مسابقات حاضر شدند و در نهایت پرونده این مسابقات تا ساعت ۲۱:۳۰ بسته شد. 

بر اساس این گزارش طبق قرعه‌کشی که در صحن مسابقات صورت گرفت، هر گروه دو اثر را اجرا کرد. 

بر اساس قرعه مذکور، به ترتیب گروه‌های سیدالاحرار از همدان، بشری از آذربایجان شرقی، العباد از خوزستان، ثامن‌الحجج از یزد، الغدیر از سیستان و بلوچستان، اعراف از مازندران، معارج از آذربایجان شرقی، شمیم وصال از یزد، رضوان از قم، مصباح الهدی و میعاد از خوزستان، بصائر از یزد، فاطر از مازندران، آل یاسین از خوزستان و تسنیم از آذربایجان غربی به اجرای برنامه پرداختند. 

احمد لیایی به عنوان رئیس هیأت داوران و محمد‌رسول مهدوی، احمد زرنگار و ماجد نجاریان، مسعود عنایتی مقدم و رضا جاویدی، غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی و مهدی دغاغله  و اسماعیل مؤمن ثانی و سید‌عباس انجام به ترتیب به عنوان ناظر و داوران متن و وقف و ابتدا، صوت، لحن، هماهنگی و حسن اجرا در هیأت داوران این مسابقات به قضاوت آثار پرداختند. 

اختتامیه این رقابت‎ها روز یکشنبه ۱۲ شهریور‌ماه از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ در سالن اصلی برگزاری مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن برگزار و اسامی گروه‌های برتر اعلام خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.