بجستان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان گفت: در زمینه انتقال ارزش های دفاع مقدس به ایندگان کم کارکرده ایم و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

ارزش های دفاع مقدس را باید به آیندگان منتقل کنیم

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان ظهر امروزدر جلسه هماهنگی ستاد هفته دفاع مقدس در جمع مسئولان این ستاد با اشاره به اینکه جنگ گنجینه ای از ارزشهایی است که باید به نسهای آینده منتقل کنیم، گفت: باید از شعار زدگی و جریان زدگی عبور کنیم و با نشر اثار ارزشمند دفاع مقدس ضعیف بودن خودمان را با جریان سازی جریان های شناخته نشده جنگ را به آیندگان منتقل کنیم.

سرهنگ جنیدی افزود: اگر این گنجینه ارزشمند را به درستی انتقال دهیم آثار و برکات خوبی را به دنبال خواهد داشت و اگر خوب بیان نکنیم از بین نخواهد رفت بلکه اثر کمتری نصیبمان خواهد شد.

وی افزود: در کشورهای خارجی از راویان دفاع مقدس جهت سخنرانی دعوت می کنند تا بفهمند که چگونه ۸ سال این جنگ تحمیلی را بدون وابستگی به هیچ کشوری اداره کردیم و در نهایت پیروز میدان بوده ایم و ما خودمان نیز باید این ارزش ها را بیشتر درک و به آیندگانمان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان برنامه در شهرستان پیش بینی شده است، گفت: پاسداشت شهداء و زنده نگه داشتن خون شهیدان وظیفه احاد مردم ایران است لذا این برنامه ها که تجلیل از خانواده معظم شهداء و خدمات و زحمات آنان و رژه نیروهای مسلح و یادواره شهدا از برنامه های مهم و اصلی این هفته خواهد بود.

سرهنگ جنیدی با تاکید بر اینکه آسیب های اجتماعی مهمترین افت جامعه امروز ما می باشد، گفت: در این رابطه نتوانسته ایم خوب عمل کنیم و لذا بایدبا دقت بیشتری در ایجاد اشتغال تلاش کرده و جلوی کم بینی ها ی کسانی که به دلیل عدم اشتغال در منطقه به تهران مها جرت و هزینه کار کرد خود را پس از چندین ماه برای مراسم ازدواج و آغاز زندگی به جیب مطرب و نوازنده میریزند را بگیریم و در این زمینه آگاه سازی کنیم.

وی گفت: برنامه های خوب دیگری در این هفته پیش بینی شده است که از جمله این برنامه ها تجلیل از بیشترین جبهه رفته ها و بهترین تولید کننده ها و افتتاح پروژه های بسیج سازندگی از جمله لایروبی قنوات که برای این منظور ۳۵۰ میلیون تومان نیز اعتبار گرفته شده و همکاری با کمیته امداد در زمینه ساخت خانه های افراد بی بضاعت  و ویزیت رایگان نیز از جمله این برنامه های جذاب و خوب پیش بینی شده در این هفته خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.