بجستان- امام جمعه بجستان گفت: توجه همه اعضای خانوده به یکدیگر به عنوان نکته تحکیم بنیان اجتماعی می تواند بزهکاری در اجتماع به حد اقل برساند و در خانواده های بجستان این مهم بروز یافته.

نگاه خوب خانواده های بجستانی به فرزندانشان بزهکاری را به حداقل رسانده است

به گزارش قدس انلاین، امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروزبا توجه با روز خانواده گفت: خانواده هست که جامعه را می سازد و بنیان اجتماع را نگه می دارد به همین جهت باید پدر با مادرو مادر با فرزندان و همه با هم محبت و ارتباط داشته تا بچه ها سالم بمانند و در ادامه اجتماع نیز سالم بماند.

حجت الاسلام حسین وحیدی افزود: اگر امروز در جامعه بجستان کمتر بزهکاری است و یکی از سالمترین جامعه ها را دارد و همه فرزندان با اتکاء به خانواده برای تحصیل و زندگی موفق تلاش می کنند به لحاظ وجودخانواده هایی سالم است و این باید با دقت خانواده ها بهتر و بیشتر شود.

وی در ادامه همین موضوع و با اشاره به جنایات صبرا و شتیلا و کشتار وحشیانه صهیونیستها گفت: انگونه خانواده هایی هستند که مسلمانان و کودکان را سر بریدند و مثله کردند و بیش از ۳۳۰۰ نفر کودک و بزرگ را زنده و مرده زیر خاک کردند و جنایات وحشیانه ای را انجام دادند که خبرنگاری در این خصوص گفت که دیدم که کودک در بغل مادر را با تیر به مادر دوختند و از هیچ جنایتی فرو گذار نکردند.

امام جمعه بجستان همچنین با اشاره ای به روز خانواده و ایام محرم افزود: هر گز به کودکان و جوانان و زنانی را که در مراسمات و مجالس شرکت می کنند نگویید چرا آمده ای و چرا این کار می کنی و امر نهی نکنید زیرا علاوه بر اینکه ترد از مجالس خواهند شد باید بگوییم تو چه کاره هستی که اینگونه برخورد می کنی صاحب اصلی کسی دیگر است و او خودش توجه به همه دارد.

حجت الاسلام وحیدی اعتقاد به معاد و قیامت را عامل دوری از همه بدی ها دانست و گفت: همه ما باید حواسمان باشد که همه چیز حساب و کتاب دارد و مورد توجه حق تعالی هست و مباد که قدمی ناشایست بر داریم.

وی در رابطه با برخورد سرد و نگاه ناشایست برخی سران کشورها گفت: هر کس را باید به اندازه ارزش و سخن خودش با او برخورد کرد در حالی که رئس جمهور روسیه در مقابل رهبر ایران می نشیند و به صحبتهای ایشان گوش می دهد امروز کره شمالی با قاطعیت خبر از ازمایش کلاهک های هسته ای می دهد و آمریکا و هم پیمانانش را تهدید می کند و این سیاست زور وتهدید در مقابل استکبار و زور گویان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.