کرج- مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس استان البرز از نامگذاری یک مدرسه خیرساز در البرز به نام شهید محسن حججی وبرای نخستین بار در کشور خبرداد.

نام شهید محسن حُججی زینت بخش یک مدرسه در البرز شد

به گزارش قدس آنلاین، فرامرز مهدوی افزود: مدرسه ۹ کلاسه خیرساز شهرک ابریشم که عملیات عمرانی آن  در سال ۹۰ توسط اداره کل مسکن و شهرسازی استان آغاز و نیمه کاره مانده بود به طور مجدد در نیمه اول سال ۹۶ توسط خیرین تکمیل شد.

 وی ادامه داد:این فضای آموزشی نیمه اول مهرماه مورد بهره برداری قرار می گیرد ودر اختیار دانش آموزان این شهرک خواهد بود.

مهدوی با بیان اینکه نامگذاری این مدرسه به نام شهید محسن حججی برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد گفت: بانیان تکمیل این مدرسه هدف از کار خیر خود ونامگذاری مدرسه به نام شهیدای مدافع حرم را  گرامیداشت یاد و خاطره آنها و اشاعه بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان آینده ساز این مرز و بوم عنوان کردند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه توان دولت برای ساخت و توسعه مدارس نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای موجود باشد افزود: در این زمینه باید از ظرفیت خیران مدرسه ساز استفاده شده تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کنیم.

مهدوی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه خیران تاکنون اقدامات بسیاری را برای توسعه مدارس در این استان انجام داده‌اند، ‌ افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی ساخت این تعداد کلاس درس نیز نتوانسته ما را به اهداف مورد نظر برساند.

وی با تأکید براین که ساخت مدارس در استان البرز باید در تمامی مناطق به صورت یکسان باشد افزود: در این راستا اولویت ساخت مدارس در استان البرز با مناطق محروم است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرزدر پایان گفت: توجه به مناطق کم برخوردار یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد اهتمام و توجه همه مسؤولان باشد لذا برای ساخت مدارس نیز این مهم مورد توجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.