شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور سنددار کردن و جمع‌آوری اطلاعات اراضی قانون رفع تداخلات اراضی در استان بایستی اجرایی شود.

قانون رفع تداخلات اراضی در چهارمحال و بختیاری اجرایی شود

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در ستاد تسهیل و رففع موانع تولید استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: گاهی هم پوشانی مالکیت میان اراضی مردم و دولت ایجاد شده که موجب بروز مشکلات و ارائه شکایات‌های متعدد به مراجع قضایی می‌شود.

وی اجرای قانون رفع تداخلات اراضی به منظور سنددار کردن و جمع‌آوری اطلاعات اراضی در استان را الزامی دانست و گفت: اداره کل امور اراضی استان متولی اجرای این قانون است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فرمانداران و سازمان جهاد کشاورزی نسبت به اطلاع رسانی به مردم در خصوص مفاد این قانون اقدام کنند.

مدیرکل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: ۸۵ درصد اراضی استان ملی و مابقی غیر ملی است.

شهرام جزایری در ادامه با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد اراضی استان کشاورزی هستند، تصریح کرد: این میزان اندک زمین‌های کشاورزی مانع بزرگی در زمینه تولیدات کشاورزی است.

وی افزود: برای رفع این مشکل کمبود اراضی کشاورزی در استان بایستی تدابیری اندیشیده و برای وقوع این مهم  اراضی ملی میان مردم تقسیم شوند.

مدیرکل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: با تقسیم اراضی میان مردم و اجرای عملیات کشاورزی توسط آن‌ها در این اراضی قطعا مشکل کمبود تولیدات کشاورزی برطرف خواهد شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.