کرج- اعضای شورای شهر کرج موافقت خود را با تملک برخی املاک واقع شده در مسیر تعریض دو خیابان اصلی منطقه اسلام آباد این کلانشهر اعلام کردند تا در آینده ای نزدیک تردد در منطقه متراکم اسلام آباد شکل روان تری به خود بگیرد.

تردد در اسلام آباد کرج روان سازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، درشانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز یکشنبه برگزار شد اعضای شورای شهر برای تملک املاک واقع در اسلام‌آباد در جهت تعریض خیابان مجاهد و شریعتی نظر موافق دادند تا حجم تردد در این دو خیابان مهم منطقه اسلام آباد افزایش پیدا کند.

عضو شورای شهر کرج در این ارتباط گفت: اگر روند احیای بافت‌های فرسوده دیگر شهرها را مورد مطالعه قرار دهیم به این نتیجه می رسیم برای تشویق مردم ساکن در مناطق ساکن در بافت های فرسوده، پرونده‌های ساخت وسازها  به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده نمی‌شود.

احد رسولی ادامه داد: برای باز شدن قفل تملکات بافت‌های فرسوده عموماً این مهم جز مشوق های احیا محسوب می‌شودواگر این مورد را با سختی مواجه کنیم نه ‌تنها مشکلات کنونی برطرف نمی‌شود بلکه پیچیده تر هم خواهد شد.

معاون شهرسازی شهرداری کرج هم در این جلسه با تأکید بر اینکه اولویت شهرداری در خصوص منطقه اسلام‌آباد احیای بافت‌های فرسوده است، گفت: شهرداری کرج برای منطقه اسلام آباد طرح ساماندهی را تدوین کرده است لذا این لایحه در راستای همین طرح  به صحن شورا آمده است.

احمدی پرگو تصریح کرد: اجرای این لایحه می تواند در روان شدن تردد در این منطقه متراکم نقش بسزایی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.