دیشموک- بخشدار دیشموک گفت:‌ سپاه سلطه گری ها و خواب های خوش تاریخی اسرائیل در مورد تحقق حکومت اسرائیل از نیل تا فرات را بر هم زده و این غده سرطانی را در جنوب مرزهای لبنان و با حمایت گروه های جهادی خفه کرده است.

سپاه خواب‌ شیرین اسرائیل را بر هم زده است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن امیریان بخشدار دیشموک با اشاره به سخنان واهی اخیر ترامپ در مورد سپاه و ضمن قدردانی از تلاش و زحمات پاسداران سپاه و مجموعه سازمان سپاه،  گفت: ما با تجلیل از شما پاسداران به یاوه گویی های ترامپ و استکبار جهانی در مورد هجمه های اخیرشان علیه سپاه، پاسخ می دهیم.

 وی افزود:‌ از وجود سپاه خوشحال بوده و به داشتن سازمانی مقدس و مومن  مثل سپاه پاسداران،  افتخار می کنیم.

امیریان همچنین تصریح کرد: دلایل دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران این در منطقه خاورمیانه بر استکبار جهانی است.

وی اذعان کرد: سپاه به جهت نجات کشورهای سوریه و عراق از دست داعش، محبوبیتش دو چندان شده و آمریکا از نفوذش به هراس افتاده است.

امیریان بیان کرد:‌ سپاه در تقویت بنیه دفاعی ایران موفق بوده و فراتر از مرزهای ایران توان واکنش و پاسخ دهی به هر دشمنی را دارد.

بخشدار دیشموک خاطرنشان کرد:‌ سپاه سلطه گری ها و خواب های خوش تاریخی اسرائیل را در مورد تحقق حکومت اسرائیل از نیل تا فرات را بر هم زده و این غده سرطانی  را در جنوب مرزهای لبنان و با حمایت گروه های جهادی خفه کرده است.

امیریان متذکر شد: بنابراین سپاه در راستای احیای قدرت اسلامی، دفاع از محرومان و مستعضفان جهان به خوبی عمل کرده است و ما تجلیل از این سازمان قدرتمند را وظیفه خود می دانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.