کرج- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با بیان اینکه کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و کنترل واردات بی رویه به کشور چشم انداز تازه ای برای تولید داخلی خود رقم زده است گفت: مصرف کالای ایرانی به صورت یک فرهنگ مطرح شود.

مصرف کالای ایرانی به صورت یک فرهنگ مطرح شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: رویکرد شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با عنایت به نگاه مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی، حمایت همه جانبه از صنعتگران عزیز و تلاش برای افزایش تولید ملی است.

وی با اشاره به راهبردهای اساسی برای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد : به همین منظور سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  در جهت مصرف کالای ایرانی  با رویکرد  اقتصاد مقاومتی  برنامه های ویژه ای داشته تا مصرف کالای ایرانی هم به صورت یک فرهنگ و هم به صورت اجرایی عملی شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در ادامه گفت : بدون شک می توانیم کالای داخلی را با کیفیتی بهتر از این تولید کنیم و از هجمه های سنگینی که این روزها با اضطراب و دلهره و موج کاذب در خصوص مسائل اقتصادی برای کشورمان ایجاد کرده اند با سربلندی عبور کنیم.

شاهمرادی افزود: سیاست تحریک سرمایه گذاران خارجی از سوی دشمنان برای عدم سرمایه گذاری در کشور آن قدر بی اثر شده است که امروز با افتخار اعلام می کنیم استان البرز با توجه به درخواست سرمایه گذاران خارجی برای حضور در شهرکهای صنعتی استان البرز در حال برنامه ریزی ویژه ای در جهت جذب حداکثری آنهاست.

وی افزود : شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور با۸۵۰  واحد تولیدی فعال مثل خاری در چشم دشمنان است و ما با تمام توان در راستای حمایت از تولید  و اشتغال به فکر توسعه شهرکهای صنعتی هستیم و از صنعتگران عزیزمان که امروز جهادی ترین کارها را عهده دار هستند با افتخار حمایت خواهیم کرد.

شاهمرادی در پایان با اشاره به سابقه تاریخی مقاومت مردم ایران اسلامی در مواجهه با دشمنان گفت : یک بار در دوران دفاع مقدس به تمام دنیا آموختیم که این ملت می تواند مقاومت کند و البته تمام آن تحریم های نظامی را با تولید بسیاری از ادوات نظامی جبران کند تا جایی که امروز صنایع دفاعی جمهوری اسلامی در دنیا جایگاهی اقتدارآفرین دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.