کرج- رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج از عدم صدور مجوز جدید برای کیوسک های مطبوعاتی در سطح این کلانشهر خبرداد.

مجوز جدید برای کیوسک های مطبوعاتی کرج صادر نمی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اکبر سلیم نژاد اظهار کرد: اگر کارکرد کیوسک های مطبوعاتی فقط عرضه روزنامه، مجله و در نهایت کمک به فرهنگ جامعه باشد ما هم نظر مثبتی خواهیم داشت اما در حال حاضر این کیوسک ها تبدیل به مغازه شده اند.

وی ادامه داد: ما با درآمد مشکلی نداریم بلکه با نوع کارکرد این کیوسک ها دچار مشکل هستیم که با اسم فرهنگ و روزنامه به نوعی کاسبی می کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تاکید کرد: دیگر به دنبال تقویت و صدور مجوز برای این گونه فضاها نیستیم چرا که در این امر تنها ما رای صادر نمی کنیم و ارگان های دیگری هم نظر منفی دارند.

سلیم نژاد خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که در پارک ها و فرهنگسراها کیوسک های مختص کتاب و محصولات فرهنگی راه اندازی شود تا همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

تدوین برنامه ای ویژه برای ایجاد فرهنگسرا در محلات شهر

وی با اشاره به تدوین برنامه ای ویژه برای افتتاح فرهنگسرا در تمام محله های شهر کرج گفت: باید اعتبار لازم تامین شود تا بتوانیم در همه نقاط شهراین فضاهای فرهنگی راه اندازی شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ادامه داد: در تلاش هستیم تا رای همه اعضا را بدست آورده وبا جلب نظر شهردار اعتبارات فرهنگی بیشتر شود.

سلیم نژاد در پایان با بیان اینکه طرح های عمرانی و فرهنگی را می بایست از محلات شروع کنیم گفت: شهردار نیز در این مورد با ما هم عقیده است و با حضور در محلات و شنیدن دغدغه مردم با توجه به اعتبارات موجود برنامه ریزی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.