کرج- استاندار البرز با بیان اینکه البرز ظرفیت های اقتصادی کم نظیری دارد گفت: در چهارچوب قانون به دنبال تعامل و همراهی با دستگاه قضا هستیم تا از این طریق بسیاری از گره های کور مسیر رشد، توسعه و ارتقاء استان را باز کنیم.

البرز ظرفیت های اقتصادی کم نظیری دارد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر محمدعلی نجفی در جلسه شورای قضائی استان که بعد از ظهرامروز یکشنبه برگزار شد تعامل سازنده و ایجاد فضای مودت و هم افزایی بین نمایندگان ۳ قوه در استان را به عنوان یک اصل مهم دانست و افزود: با چنین روندی درصدد رشد و توسعه استان البرز هستیم چراکه این امر تنها در سایه همراهی تمامی مسئولان در مسائل مختلف محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان نوپای البرز با کاستی های جدی در زیرساخت های اساسی مواجه است ادامه داد: البرز باید در جذب سهمیه تسهیلات برای رونق صنایع به عنوان یک فرصت بهره برداری مطلوب داشته و با اتخاذ تدابیری ویژه فراتر از این سهمیه را به استان سرازیر کنیم.

استاندار البرز با اشاره به روند پروژه های ناتمام استان اضافه کرد: از بدو ورود پیگیر رفع موانع پروژه های نیمه کاره و مهم استان به خصوص در بخش راه ها بودیم که در این راستا پروژه همت و قطار شهری تهران-هشتگرد در اولویت امور قرار گرفت و با تسهیل در روند آنها بخش بزرگی از بار ترافیک و آلودگی هوا کاسته می شود.

وی در ادامه این نشست به شرایط آب و هوایی البرز اشاره کرد و در پاسخ به درخواست تعدادی از اعضای شورا قضائی مبنی بر پیگیری تعطیلی پنجشنبه برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک گفت: به دلایل مختلف ضرورت دارد که برای کاهش بار آلاینده ها و ایجاد فضایی برای خودپالایی هوا، تعطیلی پنجشنبه ها در استان بررسی شود.

دکتر نجفی با بیان اینکه البرز ظرفیت های اقتصادی کم نظیری دارد افزود: باید از این ظرفیت های مغفول مانده استان در جهت رونق وضعیت اشتغال استان بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی و رونق صادرات تعامل تمامی دستگاه ها بویژه دستگاه قضائی ضروری است.

استاندار البرز گفت: خوشبختانه روند همدلی ها برای کار و تلاش در البرز در حال تقویت است.

رییس کل دادگستری استان البرز نیز در این نشست با تاکید بر لزوم همراهی مجموعه استان برای رشد و توسعه البرز گفت: دستگاه قضایی همواره درصدد تعامل سازنده برای پیشبرد اهداف استان در مسیر تعالی بوده است.

احمد فاضلیان افزود: با توجه به جدیت و اهتمامی که در نماینده عالی دولت در استان دیده می شود انتظار می رود که هم افزایی و تعامل در فضای دوستی و مودت بستر ساز پیشرفت استان در زمینه های مختلف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.