اهواز_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان این‌که کارگاه‌های استان باید به افزایش سطح ایمنی و گسترش فرهنگ رعایت ایمنی توجه ویژه کنند، گفت: در این زمینه کار بازرسی از کارگاه‌های بزرگ در سطح خوزستان آغاز شده است.

کارگاه‌های تولیدی به افزایش سطح ایمنی توجه ویژه کنند

به گزارش قدس آنلاین، سیدنور محمدپور اظهار کرد: در پی صدور دستور برای تشکیل کارگروه‌های تخصصی بازرسی از صنایع مختلف، به منظور افزایش سطح ایمنی و گسترش فرهنگ رعایت ایمنی در کارگاه‌ها، کارگروه تخصصی بازرسی در استان تشکیل شده است که در نخستین گام از صنایع فولاد سازی، از شرکت فولاد شهرستان شادگان بازرسی کرد. 
  
وی افزود: ابتدا رییس اداره بازرسی کار خوزستان به همراه اعضای کارگروه تخصصی بازرسی صنایع فولاد و جمعی از بازرسان کار شهرستان‌های مجاور با حضور در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شادگان در جریان روند بازرسی‌ها، ابلاغیه‌های صادره و پیگیری‌های صورت گرفته به ویژه در بحث بازرسی از صنایع فولاد قرار گرفتند. 
  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان این‌که کارگاه‌های استان باید به افزایش سطح ایمنی و گسترش فرهنگ رعایت ایمنی توجه ویژه کنند، گفت: در این زمینه کار بازرسی از کارگاه‌های بزرگ در سطح خوزستان آغاز شده است. 
  
محمدپور گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حادثه و نیز اثرهای منفی وقوع حادثه بر کارگاه و حساسیت‌های جامعه در این باره باید به بحث ایمنی توجه ویژه شود. 
  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان خاطرنشان کرد: کارگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ باید بر اهمیت رعایت ضوابط ایمنی و دستورالعمل‌های صادره توجه کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.