بجنورد- معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا برجام را نقض کرده است گفت: تسخیرلانه جاسوسی در سال ۵۸ دست آمریکا را از کشور قطع کرد.

آمریکا برجام را نقض کرده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار رسول سنایی راد پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان بجنورد با اشاره به مواضع خصمانه دولت آمریکا در قبال ایران گفت: نماد خشونت آمریکایی در داعش ایجادشده است و آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد جنگ نیابتی در منطقه بودند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحبت‌های ترامپ را با اذن و اجازه جمهوری خواهان آمریکا دانست و افزود: تشویق به شهادت رساندن دانش آموزان در سال ۵۷ یکی از خباثت‌های آمریکا است.

وی اقدامات آمریکا در صحرای طبس را نمونه‌ای دیگر از جنایات آمریکا علیه مردم ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: خار شدن آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بیدار عاملی مهم در قطع شدن دست آمریکا از ایران بود.

سنایی راد در ادامه گفت: در رابطه با موضوع فناوری هسته‌ای مورد ظلم قرار گرفتیم و این حق مسلم با فشار آمریکایی‌ها از ما گرفته شد.

وی همچنین افزود: امروز آمریکا برجام را نقض کرده است و فشارهای بیشتری بر انقلاب اسلامی وارد می‌کند و سپاه را برای از بین بردن اقتدار نظام بهانه قرار داده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتفاقات سوریه را آغاز دومینویی برای ایجاد تغییرات در داخل کشور دانست که به حول و قوه الهی جلوی این نفوذ گرفته شد.

وی افزود: تحریم‌ها امروزه به جرم مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و نیروهای مسلح ما خاری در چشم آمریکا شده‌اند.

سنایی راد در پایان اجتماع مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را نماینده روح حماسی انقلاب عنوان و اظهار کرد: شهید حججی نماینده ملت ایران است که نشان می‌دهد تمام ملت ایران حاضر هستند از سر و جان خود بگذرند اما عزتشان پایمال نشود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.