استاندار تهران گفت: حدود ٢٢ درصد از مسکن مهر پردیس به طور کامل تکمیل شده است و باقیمانده آن به همراه تکمیل زیرساخت ها واگذار خواهد شد.

۲۲ درصد از مسکن مهر پردیس به طور کامل تکمیل شده است

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین مقیمی در جلسات و ملاقات مردمی که در خلال پنجمین سفر شهرستانی خود به پردیس برگزار کرد، در خصوص طرح جامع فرهنگی پردیس اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی و اموزشی مانند مربوز آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری باید شرایط را برای توسعه فرهنگی در شهر پردیس فراهم کنند.

وی افزایش جمعیت پردیس را مورد اشاره قرار داده و افزود: این شهر و نیاز مبرم به ایجاد مراکز فرهنگی از جمله فرهنگسراها، کتابخانه ها و مساجد دارد که باید در برنامه های توسعه فرهنگی به آن پرداخته شود.

استاندار تهران سپس به ایجاد کمربند سبز در پردیس و بومهن اشاره کرد و گفت: این کمربند با همکاری اداره منابع طبیعی، آبفا و محیط زیست استان تهران احداث شود تا علاوه جلوگیری از توسعه بی رویه شهر موجب تعیین محدوده قانونی و حریم شهرهای بومهن و پردیس شود.

مقیمی همچنین در ملاقات مردمی ساخت بیمارستان، معابر، فروشگاه ها، مساجد و دیگر زیر ساخت های مسکن مهر پردیس باید در اولویت باشد، گفت: این موضوع در دولت در حال انجام است و پس از تکمیل زیرساخت ها خانه ها بهره برداری و واگذار می شوند.

استاندار تهران افزود:حدود ٢٢ درصد از مسکن مهر پردیس به طور کامل تکمیل شده است و باقیمانده آن به همراه تکمیل زیرساخت ها واگذار خواهد شد و در این زمینه تیم تخصصی مسئولان و کارشناسان هفتگی جلساتی برگزار می کنند و پیگیری ها از سوی فرماندار در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.