قزوین_ مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در روز ۲۱ دی ماه سال جاری همزمان با روز قشر بسیج رسانه با حضور اصحاب رسانه و سخنرانی یکی از مقامات کشوری در این استان برگزار می شود.

برگزیدگان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در قزوین معرفی می شوند

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: با آغاز ثبت نام این جشنواره از چند ماه گذشته، ۶۱ نفر  از ۲۶ رسانه استان قزوین در ۴ بخش خبر و گزارش، یادداشت، عکس و مستند در ۸ محور ثبت نام کرده اند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در روز ۲۱ دی ماه سال جاری همزمان با روز قشر بسیج رسانه با حضور اصحاب رسانه و سخنرانی یکی از مقامات کشوری در این استان برگزار می شود.

کشاورز با بیان اینکه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین تلاش داریم تا با برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر، در مسیر گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب گام برداریم، عنوان کرد: این جشنواره محورهای مختلفی از جمله تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاد اندیشی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، عمل انقلابی، مسائل صنفی خبرنگاران و دفاع مقدس را به خود اختصاص می دهد.

وی اضافه کرد: مطبوعات و رسانه‌ها در کشور در برهه‌های مختلف نقش تاریخی خود را چه در اوایل انقلاب، چه در دوره دفاع‌مقدس و چه در سال‌های بعد از آن ایفا کرده اند و بی‌شک انتظار از رسانه‌ها و مطبوعات بیش از این بوده و مطالبه عمومی مردم از  رسانه‌ها فراتر از آن چیزی است که امروز رسانه‌ها اعم از مکتوب، تصویری، صوتی یا رسانه‌های موجود در فضای مجازی به آن همت گمارده‌اند؛ گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب یکی از آن مطالبه‌ها است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که طی سال جاری ( فاصله فروردین ماه تا اوایل آذرماه سالجاری) در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.