کرج - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: منابع طبیعی و محیط زیست دراین استان اولویت هیچ دستگاهی نیست و باید نگاهی ویژه به آن داشت.

منابع طبیعی ومحیط زیست البرز اولویت هیچ دستگاهی نیست

حامد فرضی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تحقق سهم فضای سبز شهرک های صنعتی، احیا مناطق بیابانی و استفاده از توان خیرین در این راستا می تواند کمک شایانی به حفظ وحراست از منابع طبیعی کند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری البرز با اشاره به مشکلاتی که در این زمینه  دامنگیر اداره منابع طبیعی است  گفت:مشکل اساسی عدم وجود اعتبارات مناسب برای اجرای ارتقای فرهنگ ودانش حفظ  وصیانت ازمنابع طبیعی است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان با بیان اینکه عدم مدیریت جامع فرهنگ در سطح دستگاه های اجرایی، آموزش و پژوهش استان البرز دیده می شود، تصریح کرد: در صورت وجود نیروهای کارشناس متخصص و مرتبط با منابع طبیعی یا ترکیب سنی مناسب و کارشناسان آموزش دیده درسازمان نظام مهندسی می توانیم در این جهت گام های موثری برداریم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای دانش در حوزه منابع طبیعی  اظهار کرد: در این ارتباط آموزش کارشناسان نظام مهندسی جهت تهیه طرح های مرتبط با منابع طبیعی از قبیل مرتع داری و بوستان روستایی در کوتاهترین زمان انجام می شود.

فرضی تصریح کرد: در این صورت هم زمینه اشتغال تعدادی از افراد فراهم می شود و هم تهیه طرح در کوتاهترین زمان و به سرعت انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.