اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری یک سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سارق سیم برق حین سرقت دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ علی پورکاوه در این باره اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی شهرستان کاشان حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهرستان متوجه شدند فردی در حال بریدن سیم برق از ستون های برق رسانی شهر می باشد که او را دستگیر کردند.

وی افزود: فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیس به سرقت سیم برق در شهرستان کاشان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ پورکاوه در پایان از شهروندان خواست، هر گونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

سارقان حرفه ای منازل گلپایگان دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان نیز از دستگیری سه سارق حرفه ای منزل و کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در نقاط مختلف شهر گلپایگان بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیم مجرب و انجام تحقیقات گسترده و انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق منزل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد : در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه نظیر لوازم خانگی و تعدادی گوشی تلفن همراه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ بساطی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان تصریح کرد: برخورد با سارقان و مخلان نظم وامنیت در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان عزیز خواست که در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره اضطراری ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد یک سواری تیبا با یک سواری لیفان و فوت یک نفر و مجروحیت دو فرد دیگر خبر داد و گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو در بزرگراه شهید "کشوری" شهر اصفهان بلافاصله تیم بررسی صحنه تصادفات به محل اعزام شد.

سرهنگ رضا رضایی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری تیبا به علت تخطی ازسرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با یک سواری لیفان برخورد کرده بود.

این مقام انتظامی بیان داشت : متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده تیبا در دم فوت و دو سرنشین اش نیز مجروح شدند.

سرهنگ رضایی در پایان از رانندگان خواست با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی و انحراف فکر را فراهم می کند بپرهیزید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

انهدام باند حرفه ای سارقان احشام با ۱۰۰ راس دام سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اعلام خبر دستگیری اعضای یک باند هشت نفره سارقان احشام و کشف ۱۰۰ راس دام سرقتی، گفت:گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان نجف آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا خدادوست تصریح کرد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارقان را شناسایی و هنگامی که قصد سرقت از یک دامداری را داشتند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه این سارقان طی پنج بار سرقت از دامداری های شهرستان نجف آباد تعداد ۱۰۰ راس دام را سرقت کرده بودند بیان داشت : این افراد با استفاده از خودروهای سواری و تیزرو و به صورت باندی در فاصله زمانی کوتاهی سرقت و متواری می شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: سارقان به سرقت ۱۰۰ راس دام در شهرستان نجف آباد اعتراف کردند و سه دستگاه خودروی سواری تیزرو از آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌ آباد در پایان از تحویل سارقان به مراجع قضائی خبر داد و به دامدارن توصیه کرد، محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند، افراد ناشناس که تحت عنوان مشتری دام به شما مراجعه می کنند را به محل نگهداری احشام راه ندهید و در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشکوک و یا هر مورد مشکوکی در اطراف محل نگهداری احشام بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.