یزد - معلمان طرح حمایتی استان یزد به دلیل پرداخت نشدن حقوق معوقه خود دست به اعتصاب زده و خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شده اند.

معلمان طرح حمایتی استان یزد تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون استاندار یزد پیش ازظهرچهارشنبه در تجمع اعتراض امیز معلمان طرح حمایتی حضور یافت و اظهارداشت: درست است که پرداخت حقوق شما به تعویق افتاده ولی مسئولان از خود مردم بوده وما پیگیر حقوق عقب افتاده شما هستیم.

محمدعلی طالبی افزود : استاندار یزد باتوجه به حساسیت که بر این موضوع داشتند در یکی از مدارس طرح حمایتی حضور پیدا کرده و از نزدیک شاهد ماجرا بوده اند و قول هر گونه همکاری را داده اند .

وی تصریح کرد : برای پرداخت معوقه این معلمان باآموزش و پرورش مکاتبه کرده ایم  و از طریق سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و همچنین اداره اقتصاد و دارایی نیز مکاتباتی صورت گرفته و امید است بزودی حقوق معوقه معلمان طرح حمایتی پرداخت گردد.

 معاون استاندار گفت: تشکیل مدارس طرح حمایتی در برخی از استان ها دایر شده وبرخی دیگر استان ها این مدارس را ندارند  و با توجه به اینکه تنها موضوع حقوr معلمان نمی باشد بحث امنیت شغلی و بیمه و دیگر موارد نیز مطرح می باشد پشنهاد می شود چند نفر از معلمان به عنوان نماینده انتخاب شوند ودر جلسات که این مسئله پیگیری می شود حضور داشته باشند چون خود معلمان بهتر می توانندمشکلات را بیان کرده و از حق خود دفاع کنند.

طالبی خاطر نشان ساخت:  نباید اجازه داد امنیت شغلی این قشر به خطر بیفتد اما همه باید کمک کنیم تا نگاه جامعه به معلمان به حصوص معلمان شاغل در طرح حمایتی یک دید مثبت باشد و امید است هر چه سریعتر این موضوع برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.