بجنورد-مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از اجرای طرح نیک در تمام مهدهای کودک‌های خراسان شمالی خبر داد.

اجرای طرح نیک در تمام مهد کودک‌های خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا احمدی فرد در نشست آموزشی طرح نیک گفت: طرح آموزشی نیک در دو سال متوالی برای مربیان مهدهای کودک استان خراسان شمالی به مرحله اجرا رسیده است.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی بیان کرد: توجه به مسائل مذهبی در مهدهای کودک استان خراسان شمالی مطلوب بوده و ارزیابی‌های ستاد اقامه نماز خراسان شمالی نشان‌دهنده رعایت مسائل و آموزش‌های دینی در مهدکودک‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار با خانواده‌ها در جلسات مختلف یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی والدین توجه به مسائل دینی در مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها است و خانواده‌ها از این بابت بسیار دغدغه‌اند هستند لذا بر همین اساس در ستاد اقامه نماز بر آن شده‌ایم تا آموزش مسائل مذهبی و دینی را به‌عنوان یکی از موضوعات اولویت‌دار مطرح کرده و این دغدغه خانواده‌ها را کاهش دهیم.

حجت‌الاسلام احمدی فرد در پایان عنوان کرد: دوره آموزشی نیک باهدف تربیت کودکانی که خود مروج فرهنگ نورانی نماز باشند در مهدهای کودک خراسان شمالی با روش‌های علمی و جذاب در حال انجام است که امیدواریم زمینه تربیت نسلی نمازخوان و فرهیخته را فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.