جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تعداد ۱۰ نفر خرده فروش مواد افیونی شامل تریاک، و مواد صنعتی شیشه و هروئین شناسایی و دستگیر شدند.

توزیع کنندگان مواد مخدر در چنگال قانون گرفتار شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان جوین ۱۰ خرده‌فروش مواد افیونی شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ مهدی غلامزاده اظهار داشت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده طی ۷۲ ساعت گذشته در تعدادی از مناطق جرم خیز  این شهرستان شد اجرا شد.

 وی تاکید کرد: با اشاره به اینکه در بازه زمانی فوق چندین نقاط آلوده شناسایی و پاکسازی شده‌اند، افزود: در این رابطه تعداد ۱۰نفر توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر و معتاد که محله های خود را به مکان های ناامن تبدیل کرده، و موجب نارضایتی شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای شهرستان جوین شدند.  

غلامزاده خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح مقدار ۵ کیلو و ۴۸۸ گرم تریاک و مقداری مواد صنعتی هروئین و شیشه از خرده فروشان و معتادین دستگیرشده کشف شد.  

 فرمانده انتظامی شهرستان جوین در خاتمه ضمن قدردانی از تعامل و مشارکت شهروندان فهیم و ولایتمدار این شهرستان با پلیس در ارائه گزارش های به موقع خبری و پیشگیری از وقوع جرایم گفت: در بسیاری از پرونده‌هایی که در دستور کار عملیاتی پلیسی قرار می‌گیرد، شهروندان نقش حساسی در پیشبرد اقدامات تامینی و کنترل پلیس و مقابله با عاملان بی‌نظمی و جرم و خلافکاری دارند، که این مشارکت فعالانه ناشی از احساس مسئولیت و تعهد شهروندی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.