یزد - استانداریزد گفت: انقلاب اسلامی در چهل سالگی به بلوغ رسیده و همه دوستداران انقلاب اسلامی نیز باید به بلوغ برسند.

انقلاب اسلامی در چهل سالگی به بلوغ رسیده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، محمود زمانی قمی شامگاه چهارشنبه درنشست ستاد دهه فجراستان یزد اظهار داشت: رفتار دوستداران انقلاب بهترین راه روش برای انتقال مفاهیم انقلاب  است و گفت و گو با نسل سومی ها یکی از راه های نزدیکی این نسل به سوی اهداف انقلاب است.

وی افزود : نهادهای مذهبی و مردم باید بیشتر در برگزاری جشن های انقلاب سهیم باشند و به نهادهای دولتی متکی نباشند و سمن ها  سازمان ها ی مردم نهاد باید در این میان نقش اساسی داشته باشند چون خود مردم انقلاب کرند و از صاحبان این انقلاب می باشند .

زمانی قمی تصریح کرد: فرمانداران هم باید در این مورد به صوت جدی پای کار بیایند و به خانواده های ایثار گران سر کشی کنند چون ما هرچه داریم از این خانواده های گرامی است.

این مسئول ادامه داد: مدیران ما دچار روزمرگی شده و ما خودمان را گم کرده ایم  و در این شرایط حساس و بحرانی باید همواره خانواده شهدا را در نظر گرفت.  

زمانی قمی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب دنیا به دو قطب تقسیم شده بود و انقلاب اسلامی با گفتمان کار آمدی دین، طرح مسئله کرد که اسلام می تواند جامعه را اداره کند این کار با موفقیت و با خیزش توده مردم و با رهبری یک شخصیت مهم و در دنیا همرا ه شد و یک پیروزی بی نظیری در دنیا رقم خورد .

استاندار خاطرنشان ساخت: هدف دشمنان انقلاب به دنبال جلوه دادن نا کار آمدی نظام هستند و متاسفانه آن با راه انداختن جریاناتی چون داعش توانستند بر مقداری ازجهان تاثیر بگذارند و انها را نسبت به اسلام بد بین کنند.

وی تصریح کر : نمی توان این واقعیت ها را نادیده گرفت ولی بخشی که دشمنان واقعاً نتوانسنتد بر آن اثر بگذارند نظام جمهوری اسلامی بود چون این نظام برگرفته از الگوی ائمه معصومین بود .

این مسئول ادامه داد : باید نسل سوم انقلاب را با اهداف آرمانها ی نظام  آشنا کنیم و گسست نسلی  تنها در ایران وجود ندارد ودر همه جا ی دنیا وجود دارد و ما باید با گفت وگو با نسل سوم آنها را با این موارد آشنا سازیم و انقلاب اسلامی و مکتب تشیع یک ظرفیت بی نظیر است.

استاندارافزود: نسل سوم باید با مفاهیم و ارزش های انقلاب آشنا شوند و اصلاح رفتار خودمان از انتقال مفاهیم ارزشمند تر است چون این نسل در زمان انقلاب حضور نداشته و آن حوادث را نظاره گر نبوده وما باید به گونه ای عمل کنیم که این نسل به بزرگی و عظمت انقلاب پی  ببرند .

۵۰۰مسجد در استان برنامه هاه دهه فجررا اجرا خواهند کرد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این نشست از برگزاری آئین با شکوه جشن های دهه فجر خبر داد وگفت: بیش از ۵۰۰مسجد در استان این برنامه هار اجرا خواهند کرد .

حجت الاسلام محمد میر فخرلدینی افزود: این انقلاب با ایثار وفداکاری بسیاری پیروز شد و ادامه راه آن با چالش ها ی بزرگی روبرو است و دشمنان این چالشها را بوجو آورده اند و ما در کنار این انقلاب باید پاسدار آن نیز باشیم.

وی تصریح کرد : بیش از ۱۰۰ستاد اصلی در این ایام این برنامه ها را اجرا می کنند و هر کدام با ساماندهی کمیته های زیرمجموعه درعرصه ها ی مختلف برنامه های خاص را اجرا می کنند و ۵۰ستاد دانشجویی و دانشگاهی در استان این برنامه ها را برگزار می کنند.

این مسئول بابیان اینکه راهپیمایی ۲۲بهمن در بیش ز ۷۰نقطه استان برگزار می شودگفت : ۵۰۰مسجددر استان کار برپایی جشن های این دهه را انجام می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.