صومعه سرا- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان است، تصریح کرد: این مراسم روز ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در مدرسه شهدای مدافع حرم این شهرستان برگزار می شود.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در صومعه سرا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ، مهرداد فیض بخش اظهار کرد: کمیته فرهنگیان و دانش آموزی تلاش کرده تا با توجه به جامعه هدف گسترده خود و در راستای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی خوبی برای ایام دهه فجر برنامه ریزی کند.

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در طول این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به روز شمار این ایام و همچنین تقارن آن با دهه اول فاطمیه تلاش شده برنامه ها متناسب با این ایام برنامه ریزی و اجرا شود.

 رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به برخی از برنامه های این کمیته در این دهه، گفت: با توجه به تعطیل بودن مدارس در روز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه نرجس در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه همزمان با سراسر استان نواخته می شود.

فیض بخش در ادامه خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در نماز جمعه ، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری و برپایی نمایشگاه انقلاب از جمله برنامه های این کمیته در این دهه است.

وی همچنین برگزاری کارگاه آموزشی والدین با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برپایی بازارچه خیریه از دستاوردهای دانش آموزی در مدرسه حیات طیبه ، محفل شعر و خاطره گویی انقلاب و برگزاری جشن انقلاب را از دیگر برنامه های این کمیته دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.