ایلام- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: علی رغم رایزنی های صورت گرفته و ایجاد زیرساخت ها، بخش خصوصی از اجرای طرح برندینگ در ایلام استقبال نکرد.

عدم استقبال بخش خصوصی از طرح برندینگ در ایلام

علی اصغر چاغروندی روز چهارشنبه در گفت و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه طرح برندینگ از لحاظ مالی شرایط سنگینی دارد، اظهارداشت: ۶۰ میلیارد تومان هزینه اجرای طرح برندینگ در جایگاه های عرضه سوخت است که شرکت های خصوصی بایستی آن را تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه برندینگ سازی جایگاه های عرضه سوخت، سرمایه گذاری بلند مدت است، افزود: در همین راستا سرمایه گذاران بومی استان را به مشارکت در اجرای این طرح با روش های گوناگون ترغیب کردیم که علی رغم پتانسیل بالای طرح، هیچ کدام حاضر به همکاری و مشارکت نشدند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با اشاره به عدم استقبال بخش خصوصی از اجرای طرح برندینگ سازی جایگاه های عرضه سوخت در ایلام، بیان داشت: به همین علت، کار عرضه سوخت در جایگاه ها به روال گذشته صورت می گیرد.

علی اصغر چاغروندی به استعداد فراوان استان در حوزه نفت و گاز اشاره کرد و یادآور شد: استان ایلام با وجود ذخایر عظیم نفت و گاز، پتانسیل های عظیمی دارد که سرمایه گذاران می توانند در صنایع پایین دستی که صنایعی پردرآمد و اشتغالزا محسوب می شوند، به راحتی سرمایه گذاری کنند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.