قزوین_ استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است که با حرکتی فرهنگی و دینی و با حضور تمام گروه های شکل گرفت.

انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی ظهر روز چهارشنبه در همایش فجرآفرینان انقلاب اسلامی که با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، مبلغان و مبلغات مذهبی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است که با حرکتی فرهنگی و دینی و با حضور تمام گروه های شکل گرفت.

وی با بیان اینکه نقش مردم ما با تحمل سختی ها در جنگ تحمیلی، تحریم، شرایط بد اقتصادی بی بدیل است که به ماندگاری نظام منجر شده است، افزود: انقلاب ایران زلزله ای در جهان انداخت و در دوره هایی که تلاطمی داشتیم نقش رهبری بی نظیر بود و رهبری داهیانه ولی فقیه موجب شد با حضور همیشگی مردم از تهدیدها عبور کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: در شرایطی که دشمنان در صدد ناامید کردن مردم هستند ما مسئولان وظیفه داریم با خدمت صادقانه و شبانه روزی رضایت مردم را جلب کنیم و امام راحل ابداعات زیادی در انقلاب داشتند که از جمله آن می توان به رفراندوم به عنوان مهمترین ایده های روشنگرانه اشاره کرد؛ در شرایطی که با اعتقادی که مردم به امام داشتند هر چه می فرمودند مردم مطیع بودند اما نظام را به رأی گذاشت و قانون اساسی را به تائید مردم رساند تا نشان دهد رضایت مردم در ماندگاری نظام ضروری است.

زاهدی با بیان اینکه دستاوردهای نظام در ۳۹ سال در روستا و شهرها قابل مقایسه با گذشته نیست، یادآور شد: امروز هم باید بدانیم رضایت مردم موجب ماندگاری انقلاب و نظام است و حوادث اخیر هم نشان داد هر جا مردم در صحنه باشند آسیب نمی بیند اما مسئولان باید کاری کنند تا مردم راضی شوند.

وی اضافه کرد: دردر دهه فجر سال جاری،  بیش از ۱۰۶۰ پروژه با یک هزار میلیارد تومان در استان قزوین افتتاح شده که برای حدود ۴۵۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: باید مردم را به آینده امیدوار کنیم تا هم نظام پایدار بماند و هم توطئه دشمنان خنثی شود؛ البته مشکلات زیاد است ولی مطالبات مردم هم بالا رفته و ما باید با نیاز مردم جلو برویم و با تلاش شبانه روزی اعتماد مردم را جلب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.