یزد - معاون فنی و امورعمرانی فرمانداریزد گفت: رفع مسائل و مشکلات ترافیکی نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای ترافیک است وباید با برنامه‌ریزی مناسب، تعامل و همفکری در راستای بهبود وضعیت ترافیکی در سطح شهرستان گام برداریم.

رفع مشکلات ترافیکی نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روبط عمومی فرمانداری ، محمدحسین فلاح تفتی درهشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان یزد اظهارداشت: طرح اصلاح هندسی تقاطع های فهادان - سید گلسرخ و انتهای بلوار کشاورز در روستای اکرمیه از توابع بخش مرکزی، طرح احداث مسیر دوچرخه سواری در باند شمالی بلوار جمهوری اسلامی و بررسی و پاسخگوئی به نامه های وارده به دبیرخانه شورا در دستور کار شورای ترافیک استان است.

وی افزود: نگاه بخشی و یک‌سویه به مشکلات ترافیکی شهرها و روستاها به‌ هیچ‌ وجه صحیح نیست و ضروری است تا با برنامه‌ریزی مناسب، تعامل و همفکری در راستای بهبود وضعیت ترافیکی در سطح شهرستان گام برداریم.

معاون فرماندار با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی در روستاهای شهرستان گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی در روستاها می‌بایست در مسیر کارشناسی و علمی اجرایی شود تا علاوه بر کمک به روستاها، در بهبود موضوعات ترافیکی در شهرها نیز مؤثر و مفید باشد.

فلاح ‌خاطر نشان ساخت : فرهنگ استفاده از دوچرخه در میان مردم باید نهادینه شود  و خوشبختانه شهرداری یزد به این موضوع به‌صورت جدی واردشده که انتظار داریم مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری برای شهروندان در معابر و خیابان‌های اصلی و مرکزی شهر طراحی و اجرا شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.