کرج - استاندار البرز با اشاره به صعود ۲ پله ای البرز در صنعت کشور و رسیدن به رتبه هفتم گفت: در این زمینه ستاد تسهیل ورفع موانع اقدامات موثری را داشته است.

صعود ۲ پله ای البرز در زمینه صنعت کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی پیش از ظهر  پنجشنبه در آیین افتتاح یک واحد تولیدی آرد در ماهدشت اظهارکرد: چرخه تولید و صنعت در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: شهرداری ها و سایر دستگاه های اجرایی باید بسترلازم ومناسب را برای فعالیت بیشتر صنعتگران فراهم کنند.

استاندار البرزبا بیان اینکه شاهد فعالیت های خوبی در سطح شورا و شهرداری های استان هستیم، گفت: باید زمینه جذب سرمایه گذاران را با حداکثر امکانات فراهم کرد.

وی اضافه کرد: اختصاص زمین کم قیمت، کاهش هزینه های جواز فعالیت از راهکارهای مهم در این زمینه است که باید مورد توجه مدیریت شهری در سطح استان قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در بخشی دیگری  از صحبت های خود گفت: تعهد اشتغال دولت برای البرز ۳۳هزار نفر است که این تعهد تاکنون برای ۳۲هزار نفر در سطح این استان انجام شده است.

نجفی ضمن اشاره به اینکه  مسوولان باید تلاش کنند مشکلات مردم رفع شود، تاکید کرد:بازدید میدانی مسئولان برای آگاهی هرچه بیشتر از مشکلات مردم یکی از الزامات است.

وی در خصوص  کارخانه آرد افتتاح شده مودت گفت: تکنولوژی برتر این کارخانه نقش موثری در ارتقاء کیفیت و کمیت تولیدات آن خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.