بجنورد- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح ۱۲ و کلنگ زنی ۵ پروژه در بخش آب و فاضلاب استان با اعتباری بالغ بر ۲۶۱۰۷۷ میلیون ریال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خبر داد.

۱۷ پروژه در آب و فاضلاب خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس غلامحسین ساقی گفت: در دهه فجر امسال  ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۷۵۶۴ میلیون ریال افتتاح و ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۳۵۱۳ میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

وی به پروژه های قابل افتتاح در حوزه آب اشاره کرد و اظهارداشت: اجرای ۳۰ هزار متر شبکه آب با اعتباری بالغ بر  ۲۷۱۶۸ میلیون ریال در شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم ، تعویض ۳۵۰۰ کنتور خراب در شهرهای بجنورد ، گرمه و راز و جرگلان با اعتباری بالغ بر ۴۰۶۰ میلیون ریال ، نوسازی ۷۰۰ رشته انشعاب فرسوده در شهرهای بجنورد، جاجرم ، فاروج و گرمه با اعتباری بالغ بر  ۲۹۳۶ میلیون ریال، تعویض ۱۰۰ دستگاه شیرآلات شبکه در بجنورد با اعتبار ۸۴۰ میلیون ریال و نصب ۳ مورد شیر فشارشکن با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال در بجنورد و راز و جرگلان از جمله پروژه های قابل افتتاح در حوزه آب است.

مهندس ساقی حفر یک حلقه چاه، احداث یک باب اتاقک سرچاه ، تجهیز، برق رسانی ، اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ مسکن مهر در اسفراین با اعتبار ۶۳۰۰ میلیون ریال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه در راز و جرگلان با اعتباری بالغ بر ۱۴۸۰میلیون ریال را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در حوزه آبرسانی عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان خراسان شمالی همچنین از  اجرای ۳۷ هزار متر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در استان با اعتباری بالغ بر ۷۸۵۹۰ میلیون ریال خبر داد  و افزود: از این مقدار  ۱۸ هزار متر توسعه شبکه فاضلاب در بجنورد،  ۱۳هزار متر در مانه و سملقان و ۶ هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب در اسفراین اجرا شده است .

مهندس ساقی اظهار کرد: اجرای شبکه فاضلاب در بجنورد و اسفراین ۵۰۰۰۰ میلیون ریال و در مانه و سملقان با ساخت ۲۲۷ عدد منهول ۲۸۵۹۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

مهندس ساقی نصب هزار فقره انشعابات فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۴۵۸۳ میلیون ریال در شهر بجنورد را یکی دیگر از پروژه ها عنوان کرد.

وی آغاز عملیات اجرایی مخزن ارکان بجنورد و تیتکانلو در فاروج، نصب و فروش انشعابات فاضلاب و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای شیروان و مانه و سملقان و آبرسانی از چاههای گرزو به شیروان را از پروژه هایی دانست به به یومن ایام الله مبارک دهه فجر کلنگ آغازین آنها بر زمین خواهد خورد و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.