قزوین_ استاندار قزوین در مراسم واگذاری واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد گفت: همه مسئولان وظیفه دارند در رسیدگی به امور نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مسئولان در رسیدگی به امور نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم واگذاری واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در روستای خرم پشته از توابع بخش بشاریات آبیک اظهارداشت: انقلاب اسلامی با حمایت مظلومان به پیروزی رسید و یکی از مهمترین هدف و رسالتش رسیدگی به امور نیازمندان و رفع فقر از جامعه بود.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان و رفع محرومیت از مناطق کشور است. 

استاندار قزوین تصریح کرد: همه مسئولان وظیفه دارند در رسیدگی به امور نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکنند و در این راستا کمتیه امداد توانسته خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه کند.

زاهدی یادآورشد: رویکرد کمیته امداد در کاهش تعداد افراد تحت پوشش و کمک به خودکفایی آنها بسیار ارزشمند و انسانی است و بسیار خوشحالیم که کمتیه امداد قزوین در این راستا موفق عمل کرده است.

وی عنوان کرد: رسیدگی به امور نیازمندان و محرومان از نعمت های الهی است که شاید نصیب هر کسی نشود و اگر مسئولی در این زمینه وظیفه دارد باید خوشحال باشد که فرصت خدمت به نیازمندان را پیدا کرده است.

استاندار قزوین بیان کرد: توجه به معیشت و مسکن نیازمندان از کارهای اساسی است که می تواند دغدغه مددجویان را برطرف کند و در این راه خیرین نیز نقش مؤثری دارند که امیدواریم تداوم یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.