کرمانشاه- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۹۰ مرکز در استان کرمانشاه شامل مراکز بهداشتی، خانه بهداشت ها و پایگاه های سلامت، به شبکه ملی سلامت متصل هستند.

۲۹۰ مرکز بهداشتی در استان کرمانشاه به شبکه ملی سلامت متصل هستند

به گزارش  قدس آنلاین،  یعقوبی با بیان اینکه هیچ سازمانی در قطب غرب کشور به اندازه دانشگاه علوم پزشکی گسترده نیست، گفت: وجود مراکز متعددی در نقاط مختلف بر سختی کار افزوده است.

وی با اشاره به راه اندازی میز آنلاین خدمت گفت: با این اقدام مردم بدون حضور فیزیکی تنها با نوشتن نامه پیگیر موضوع شده و جواب می گیرند.

یعقوبی در ادامه به سیستم نوبت دهی آزمایشگاه مرکزی به صورت اینترنتی نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مدتی است سیستم پاسخ دهی در پاوه و روانسر فعال شده و در این مدت قطعی نداشته ایم، گفت: انتقادهای مردم به نوبت ها به دلیل شفافیت نوبت دهی بوده یعنی نوبت روزانه با کد رهگیری و کارت ملی و بر اساس ظرفیت داده می شود.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعال شدن سیستم نوبت دهی اینترنتی برای ۶ مرکز دیگر تا پایان سال نیز خبر داد.

وی در پایان گفت: ۲۹۰ مرکز از ۹۷۰ مرا کز تابعه موجود در استان نیز که شامل مراکز بهداشتی، خانه بهداشت ها و پایگاه های سلامت است به شبکه شمس ( شبکه ملی سلامت) وصل هستند و مابقی نیز طی ۴ ماه آینده وصل خواهند شد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.