فردیس- استاندار البرز با تاکید براینکه باید امکانات خدماتی و انشعابات لازم به فوریت وبدون وقفه ای در در اختیار خیران مدرسه ساز قرار گیرد گفت: در بدو ورود به البرز یکی از مهمترین دغدغه هایم کمبود سرانه آموزشی ومدارس دو شیفته بود

 امکانات خدماتی به فوریت برای خیران مدرسه ساز فراهم شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی صبح امروز سه شنبه در آیین افتتاح مدرسه خیرساز شهرک بعثت مشکین دشت در شهرستان فردیس اظهار کرد: در سالهای اخیر علیرغم تلاش های صورت گرفته و همراهی خیران سرانه های آموزشی هم تراز با نرخ رشد جمعیت رشد نکرده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه همراهی خیرین این فرصت را در استان البرز به وجود آورده است تا به سمت کاهش کمبودها برویم گفت: در فردیس نیز با حمایتی که از مسولان خواهیم داشت نقایص بخش آموزش را مرتفع خواهیم کرد.

استاندار البرز بین کرد: عاشقانه دست خیرانی که در امر مدرسه سازی حضور دارند را می فشارم و خود را ملزم به حضور در چنین محافلی می دانم تا این باور در عزیزان ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه به اداره کل راه و شهرسازی، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر تکلیف می کنم که در ارتباط با خیرین مدرسه ساز همه امکانات را فراهم کنند گفت: همه امکانات بخش های خدماتی باید در ایجاد پروژه های خیری به فوریت فراهم شود.

گفتنی است برای احداث مدرسه ۲۰ کلاسه خیری مشکین دشت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در کنار این مدرسه نیز  مرکز آموزشی ۱۲ کلاسه دکتر سلیمی کلنگ زنی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.