قزوین_ مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره «رسانه، قرآن و عترت» در این استان خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره «رسانه، قرآن و عترت»

محمدکشاورز در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین به برنامه های سازمان بسیج رسانه استان قزوین در دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های فرهنگی مختلفی پیش بینی شده است.

وی افزود: اکران فیلم «اشنوگل» سانس ویژه اصحاب رسانه به همراه خانواده با همکاری حوزه هنری استان قزوین، جشنواره ورزشی «رویش های انقلاب» ویژه اصحاب رسانه و برگزاری نخستین جلسه مجمع بسیج رسانه استان قزوین از جمله این برنامه ها است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: رشته های مورد ثبت نام جشنواره ورزشی «رویش های انقلاب» شامل رشته های تنیس روی میز، تیرانداری و دارت ویژه آقایان و بانوان و رشته شنا ویژه آقایان است که علاقمندان می توانند برای ثبت نام تا تاریخ امروز ۱۸ بهمن ماه سال جاری، اقدام کنند.

کشاورز بیان کرد: سانس ۱۷:۳۰ دقیقه سینما بهمن در روز شنبه، بیست و یکم بهمن ماه سال جاری برای اکران فیلم «اشنوگل» ویژه اصحاب رسانه در نظرگرفته شده است که علاقمندان برای دریافت بلیط این فیلم می توانند به آدرس سازمان بسیج رسانه واقع در شهرک کوثر، خ اندیشه، نبش کوچه ابوذر جنوبی، پلاک ۹ مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۷۸۵۱۰۰ تماس حاصل کنند.

وی در ادامه به تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره «رسانه، قرآن و عترت» اشاره و عنوان کرد: باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته، مهلت ثبت نام در این جشنواره تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شده و علاقمندان اصحاب رسانه برای شرکت در آن می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.