قزوین_ رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری جاعل کارت های عابر بانک حین کلاهبرداری در قزوین خبر داد.

جاعل کارت های عابر بانک در قزوین دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ آرش مرادی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی بعد از کسب خبر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی مشکوک در بازار طلا فروشان قصد خرید تعدادی سکه طلا با تعدادی کارت عابر بانک دارد، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران بلافاصله با حضور در بازار، فرد مورد نظر را در حال انجام معامله و خرید تعداد زیادی سکه از یک طلا فروشی که مبلغ ۷۶۰ میلیون ریال را در دو مرحله از طریق دستگاه پوز به فروشنده پرداخت کرده بود، قبل از تحویل سکه شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اضافه کرد: متهم۳۰ ساله و ساکن یکی از استان های همجوار این استان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی فنی کارآگاهان به جرم جعل کارت عابر بانک اعتراف و با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

مرادی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس در تأمین نظم و امنیت در جامعه تصریح کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

* ناکامی مسافر اتوبوس در حمل ماده مخدر شیشه

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین نیز از کشف یک کیلو گرم شیشه از یک مسافر اتوبوس در قزوین خبر داد.

سرهنگ سلمان امیری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودرو را برای بازدید متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس مأموران به یک مسافر مشکوک و دربازدید از کوله پشتی همراه وی مقدار یک کیلوگرم شیشه کشف و بلافاصله متهم دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.