قزوین_ رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در اقتصاد کشاورزی و صنعتی نتوانستیم اشتغالی ایجاد کنیم و در این زمینه کوتاهی شده است.

فرصت مناسب اشتغال در حوزه کشاورزی و صنعتی فراهم نشده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بهمن طاهرخانی امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک ودیعه الهی بوده که در اختیار ما قرار گرفته است و مردم متدین و انقلاب قزوین هم از ولایت فقیه تبعیت کردند.

وی افزود: امام خمینی جنسی از نور بود که امامی که انقلاب اسلامی را با حمایت مردم به سرانجام و پیروزی رساند و امروز نیز سکانداری این انقلاب را رهبری هوشمند و فرزانه بر عهده دارد و مردم هم به این انقلاب وفادار هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: نباید نسبت به مردم بی مهری شود و خواسته های آنها تحت تاثیر خواسته های سیاسی قرار بگیرد؛ مشکلات موجود کشور و استان بسیار است که امیدواریم گره آن به دست مسئولان باز شود.

طاهرخانی با بیان اینکه استان قزوین می تواند پشتوانه انقلاب اسلامی باشد، گفت: این استان اقتصادی مبتنی بر صنعت و کشاورزی دارد و باید استانی مولد و تولید ثروت برای کشور باشد و در این زمینه آثار باید مشهود باشد و متاسفانه در بحث اقتصاد کشاورزی و صنعتی نتوانستیم اشتغالی ایجاد کنیم که در این زمینه کوتاهی شده است.

وی عنوان کرد: استان قزوین اگر مدیریتی کارآمد داشته باشد می تواند پشتوانه ای برای دولت باشد و تولید اشتغال و صنعت کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به اذعان مردم استان قزوین، در حال حاضر  هنوز چاه های فرم یک تعیین تکلیف نشده است و خواسته ما این است که از فرصت پیش آمده سفر معاون رئیس جمهور به این استان استفاده و گلایه های مردم به رئیس جمهور منتقل شود.

طاهرخانی یادآور شد: در حوزه مدیریت ها، اعتراض هایی را از سوی مردم داریم که باید رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.