به گزارش قدس انلاین به نقل از شهرداری مرکزی ،حجتاله مرادی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در رابطه با عملکرد واحد بازرسی در بهمن ماه سال جاری اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با دو اکیپ گشت بازرسی خودرویی، ٨ بازرس در سطح شهر و چهار منطقه جهت پاسخدهی به شکایات و انتقادات مردمی همواره آمادگی لازم را جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی را داشته و در بهمن ماه سال جاری به طور ویژه طرحهای مختلفی را در راستای بهبود کیفیت خدماترسانی ناوگان تاکسیرانی به شهروندان ارایه شده است.
مرادی افزود: برخورد با رانندگان غیرفعال و متخلف از مهمترین اقدامات واحد گشت و بازرسی سازمان بوده که همکاران اجرایی طی دو اکیپ و در تایم صبح و عصر با گشتزنی از کارخانجات و شرکتهایی که داشتند تعداد ٣ خودرو را به پارکینگ انتقال داده و حدود ۱۰ فقره مدارک رانندهها را نیز دریافت گردید ،که همه مالکین جهت برخورد انضباطی و تعهدات لازم مبنی بر تعیین و تکلیف فروش یا تسویه از شغل دوم به دفتر بازرسی هدایت شدند، همچنین در بحث نظارت و کنترل بر کرایه دریافتی توسط رانندگان تاکسی از شهروندان، اکیپ گشت خودرویی در بازه زمانی مختلف در ابتدا و انتها خطوط به طور محسوس و نامحسوس بر عملکرد رانندگان نظارت داشته که در این بین تعدادی از رانندگان متخلف شناسایی که به واحد بازرسی سازمان معرفی شدند.
وی باتاکیدبر اینکه مجوز فعالیت رانندگان حتما میبایست دارای اعتبار باشندادامه داد ؛ بازرسان هر روزه به طور منظم کنترل و چکاپ مدارک رانندگان را در دستور کاری خود قرار داده و در سطح خطوط مدارک رانندگان کنترل شده که تعداد ۱۰ کارنامه فاقد اعتبار نیز دریافت گردیده است .
مرادی در خاتمه گفت: تاکسیرانان اراک جزء تاکسیرانان برتر کشور محسوب میشوند به همین دلیل از رانندگان تاکسی درخواست میشود ضمن رعایت قوانین، الگوی فرهنگی، اخلاقی و نظم در سطح شهر باشند و شهروندان نیز میتوانند هرگونه انتقاد، پیشنهادات و شکایات خود را به صورت حضوری به باجههای بازرسی مستقر در ابتدای خیابان محسنی، خیابان امیرکبیر، ابتدای خیابان پاسداران و میدان شورا اعلام و یا از طریق پلهای ارتباطی ۳۴۱۳۰۵۰۰ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۹۹۳ به اطلاع همکاران سازمانی برسانند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.
نظر شما