۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 590531

امسال هم به مانند چند سال گذشته، خانواده معمولی میهمان بینندگان این شبکه است.این سریال که در پنجمین نوبت خود با سرو صداهای زیاد و فراز و نشیب‌های خبری فراوانی همراه بوده است، قرار است داستانی جدید را با همان حال و هوای قبلی روایت کند.

نوروز 97چه سریال‌هایی می‌ببینیم؟

باز هم نقی معمولی و خانواده

شبکه یک / پایتخت 5

کارگردان: سیروس مقدم

تهیه‌کننده: الهام غفوری

نویسنده: خشایار الوند و محسن تنابنده

طنز اجتماعی

بازیگران: محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، هومن حاجی‌عبداللهی، سارا و نیکا فرقانی

امسال هم به مانند چند سال گذشته، خانواده معمولی میهمان بینندگان این شبکه است.این سریال که در پنجمین نوبت خود با سرو صداهای زیاد و فراز و نشیب‌های خبری فراوانی همراه بوده است، قرار است داستانی جدید را با همان حال و هوای قبلی روایت کند.

گفته می شود داستان سریال چندان بی ربط به اخبار منطقه و حضور داعشی‌ها نیست! داستان این سری از پایتخت، از تهران به ترکیه و بعد هم به شیرگاه محل اصلی وقوع داستان‌های پایتخت‌ می‌رسد و باز هم لحظات ماندگاری را برای دوستداران این سریال فراهم خواهند کرد.

شب عید در مشهد

شبکه آی فیلم /شب عید

کرگردان: سعید آقاخانی

تهیه‌کننده: جواد فرحانی

نویسنده:  امیر وفایی

طنز اجتماعی

بازیگران: حمید لولایی، مرجانه گلچین، نعیمه نظام‌دوست، حسین محب‌اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، سروش جمشیدی و علی هاشمی

لوکیشن اصلی این سریال در هتلی در مشهد واقع شده است و با روایت قصه‌هایی مجزا درواقع به صورت اپیزودیک روایت می‌شود ولی با این همه، همه روایت‌ها در نقطه‌ای به هم وصل می‌شوند و خط و ربط پیوسته‌ای دارند. داستان این فیلم، درباره زائرانی در مشهد است که نقطه وصلشان، حرم امام رضا(ع) است.

قصه به طور کامل در شهر مشهد می‌گذرد و زندگی زائرانی را روایت می‌کند که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا(ع) رسانده‌اند.

زیبایی‌های جنوب ایران

شبکه دو/ یک تعطیلات رؤیایی

کارگردان:علی‌رضا امینی

تهیه‌کننده:مجید اوجی

نویسنده: کار گروهی براساس طرحی از احسان جوانمرد

بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، افسانه بایگان، محمود عزیزی، افسر اسدی، رضا یزدانی، علی صادقی، علی اوجی، مریم معصومی، خاطره حاتمی، لاله اسکندری و مرتضی علی‌آبادی

اجتماعی

این مجموعه که در ابتدا« افتاده‌ها» نام داشت، از شهر شیراز تا جزیره زیبای کیش مقابل دوربین رفته و تا امروز بیش از نیمی از آن برای پخش در ایام نوروز تصویربرداری شده است و برای اینکه برای پخش از شبکه دو آماده شود، همزمان مراحل فنی سریال  اعم از صداگذاری، تدوین و...هم در حال انجام است.

این مجموعه داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در میهمانسرایی اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد.مجموعه سعی کرده است زیبایی‌های جنوب ایران را به تصویر بکشد.

یک طنز متفاوت تلویزیونی

شبکه سه/ آرماندو

کارگردان: احسان عبدی پور

تهیه‌کننده:ایرج محمدی

نویسندگان: امیر طاهری، عباس نعمتی، صادق خوشحال

طنز اجتماعی

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقی، علیرضا استادی، علی مسعودی، سحر ولدبیگی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی.

یک کمدی کاملاً متفاوت که در 26قسمت برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است. شهرک غزالی یکی از لوکیشن‌های اصلی مجموعه است و بخش‌هایی از این سریال به دلیل اینکه به زندگی هنرورها می‌پردازد و به گفته سازندگانش دارای رویکردی برمبنای رئالیسم جادویی است. سریال، داستان داستان پسری به نام «آرمان» است که تلاش می‌کند مشکلات خانواده خود را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی می‌شود. تصویر برداری این سریال به اتمام رسیده است و در حال حاضر مراحل فنی را برای پخش در این ایام پشت سر می‌گذارد.

یک مجموعه پربازیگر

شبکه سه/ دیوار به دیوار ۲

کارگردان:سامان مقدم

تهیه‌کننده:حمید رحیمی نادی

نویسنده:خشایار الوند

طنز اجتماعی

بازیگران: فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، رؤیا تیموریان، میترا حجار، علی قربان‌زاده، آزاده صمدی حسن زارعی، رضا ناجی، ویشکا آسایش، امیرمهدی ژوله، ، پژمان جمشیدی، علی شادمان و یاسمینا باهر.

پخش این سریال از آخرین روز اسفند آغاز می‌شود و تا پایان بهار هم ادامه خواهد داشت. موضوع سری دوم این سریال برخلاف فصل اول آن که هر قسمت یک موضوع مستقل داشت، در قالب یک داستان دنباله‌دار است یعنی یک داستان واحد و پیوسته به تصویر کشیده می‌شود.در حال حاضر بیش از نیمی از سریال به اتمام رسیده است و مراحل فنی کار نیز همزمان در حال انجام است.

این سریال، داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این خانواده‌ها پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز، بنا به اتفاقی، مجبور می‌شوند با هم زندگی کنند. از نظر تعداد بازیگران قابل توجه، این سریال یکی از مجموعه‌های قابل توجه در نوروز سال آینده خواهد بود.

داستان ساکنان یک آپارتمان

شبکه پنج/هیئت مدیره

کارگردان: مازیار میری

تهیه‌کننده: مهران رسام

نویسنده: علی خودسیانی

طنز اجتماعی

بازیگران: ثریا قاسمی، مریم امیرجلالی، مسعود کرامتی، حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضادلاوری، رابعه مدنی، الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی، زهرا داوود نژاد، کمند امیرسلیمانی، رحیم نوروزی، فرید سجاد حسینی، و فریده سپاه منصور

این سریال که در ایام نوروز با پخش 15 قسمت اول به روی آنتن می‌رود، سومین کار تلویزیونی مازیار میری است. «هئت مدیره» نخست قرار بود در سی قسمت تولید و پخش شود که به سفارش شبکه پنج در ١٠٠ قسمت تولید خواهد شد.

هیئت مدیره لحن جدید و حسی نوستالژیک دارد و به حال و هوای سریال‌های دهه هفتاد مانند «همسران» نزدیک است. این سریال به معضلات و مشکلات آپارتمان‌نشینی با رگه‌های طنز می‌پردازد. داستان آن درباره زندگی زوج جوانی است که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقات تازه‌ای می‌شوند. به گفته میری تفاوت این سریال با دیگر سریال‌هایی که در این فضا ساخته می‌شود این است که ساکنان این آپارتمان با هم تصمیم می‌گیرند معضلات خود را حل کنند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.