ایلام - معاون مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: دی کلینیک تأمین اجتماعی ایلام در ایام نوروز ۹۷ فعال است.

دی کلینیک تأمین اجتماعی ایلام در ایام نوروز فعال است

دکتر احمد حیدری زاده روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه شیفت ایام نوروز دی کلینیک تأمین اجتماعی ایلام از ۲۹ اسفند ماه آغاز و تا پایان ایام نوروز برقرار است، اظهارداشت: فعالیت این دی کلینیک در جهت رفاه حال بیمه شدگان تأمین اجتماعی و در راستای تأکید مدیریت درمان بر ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام با حضور پزشکان، بیماران می توانند خدمات درمانی دریافت کنند، افزود: بخش های آزمایشگاه و رادیولوژی نیز در ایام نوروز پذیرای بیماران خواهد بود.

معاون مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام از عدم تعطیلی دی کلینیک این سازمان در هنگام انبارگردانی خبرداد و خاطرنشان ساخت: سال گذشته برای انبارگردانی، این مرکز چند ساعت تعطیل شد که امسال با برنامه ریزی صورت گرفته، خدمات درمانی بدون وقفه و تعطیلی انجام خواهد گرفت.

احمد حیدری زاده به مرکز درمانی شهدای زاگرس ایلام (میلاد ۴) بعنوان مرکز معین برای ارائه خدمات بستری و درمانی بیمه شدگان اشاره کرد و یادآور شد: در همین راستا یک دستگاه آمبولانس ویژه و مجهز به تجهیزات روز، در دی کلینیک ایلام مستقر شده و در صورت نیاز، بیماران را به بیمارستان شهدای زاگرس اعزام خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.