تربت جام ـ معاون پرورشی و تربت بدنی آموزش و پرورش تربت جام گفت: کمبود نیروی متخصص در حوزه پرورشی در تربت جام مشهود است ومدارس تربت جام با کمبود ۷۰نیروی پرورشی مواجه است.

کمبود ۷۰ نیروی پرورشی در تربت جام

جعفر دلشاد عظیمی، امروز ظهر در همایش از تجلیل از معاونین پرورشی در محل موسسه وحدت تربت جام برگزار شد به خبرنگار قدس آنلاین گفت: رسالت تربیت اسلامی در آموزش و پرورش یکی از اصلی ترین اهداف است و همچنان که در تعالیم اسلامی به آن تاکید شده است و تزکیه مقدم برتعلیم می باشد.

وی گفت: حدود۱۶۰ همکار پرورشی در بین مدارس شهرستان وجود دارد  وامور تربیتی مدارس به عهده این عزیزان بوده و مسایلی همچون اقامه نماز، قرآن و عترت فعالیت های هنری دانش آموزان و تربیت اسلامی از مهمترین رسالت امور پرورشی در مدارس می باشد.

 معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام گفت: رسالت تربیت در سند تحول بنیادین رسیدن به حیات طیبه است و امور تربیتی و حوزه پرورشی در ساحت های اعتقادی، دینی، سلامتی و اجتماعی از دیگر فعالیت های امور پرورشی در مدارس است.

وی همچنین به مشکلات این حوزه اشاره کرد وگفت: کمبود نیروی انسانی در حوزه پرورشی  از چالش های آموزش و پرورش بوده و کمبود حدود ۷۰نیروی انسانی در مدارس تربت جام مشهود است و از ۱۶۰نیروی موجود پرورشی فقط ۸۰ نیروی آموزشی در حوزه تربیتی آموزش دیده اند و بقیه جزء معاونین مدارس هستند و کمبود نیروی متخصص در حوزه پرورشی در تربت جام مشهود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.