مشهد- معاون نظارت و امورشرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ارائه خدمت توسط اعضا این جمعیت در پایگاه ها و پست های امدادونجات و جوانان در میسرهای مواصلاتی کشور گفت: خوشبختانه مردم پرچم سفید و قرمز هلال احمر را به عنوان پرچم آرامش بخش و اطمینان بخش می شناسند.

پرچم سفید و قرمز هلال احمر آرامش بخش مردم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حجت الاسلام فضل‌الله ذاکری ضمن بازدید از مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به سرکشی از پست ها و پایگاه های هلال احمر در استان های البرز، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی اظهار کرد: پایگاه های امدادونجات در طول سال و ۲۴ ساعته فعالیت دارند که این فعالیت ها در ایام تعطیلات نوروزی به دلیل افزایش ترددها بیشتر نیز می شود.

وی با بیان اینکه در سرکشی از پایگاه های ۶ استان کشور نقطه مشترک تمامی این پایگاه ها انگیزه و نشاط اعضا هلال احمر مستقر در آن هاست، افزود: خوشبختانه مردم پرچم سفید و قرمز رنگ هلال احمر را پرچم اطمینان بخش و آرامش بخش می دانند که اگر در طول مسیر سفر خود با مشکلی مواجه شوند، هلال احمر را به عنوان عاملی کمک کننده می شناسند.

حجت الاسلام ذاکری با تاکید بر اینکه امیدواریم در سال ۹۷ شاهد هیچگونه حادثه ای از جمله حوادث سال ۹۶ نباشیم، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر کشور به تعداد کافی نیروهای داوطلب و پست و پایگاه امدادی دارد که در حال حاضر مهم ترین نیاز این جمعیت داشتن تجهیزات مجهز و به روز است.

معاون نظارت و امورشرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: امیدواریم سال جدید سالی پررونق برای تمامی بخش ها و دستگاه ها و مردم باشد و این رونق را نیز در جمعیت هلال احمر کشور در جهت به روز رسانی تجهیزات شاهد باشیم.

ایثارگری هلال احمر در نوروز

وی با اشاره به حضور نیروهای داوطلب و جوانان در پایگاه های هلال احمر در سطح کشور، افزود: نیروهای هلال احمر همه ساله در لحظه تحویل سال از حضور در کنار خانواده خود می گذرند و برای ایجاد حس آرامش در مردم، در کنار مردم حضور می یابند و این اقدام جز ایثار معنای دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال در ایستگاه های مختلف فضای خوبی برای راهنمایی، کمک و همراهی مسافران نوروزی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی به واسطه حضور زائران بارگاه منور رضوی در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی، فعالیت هماهنگ و پرشور نیروهای هلال احمر رضایتمندی عمومی را به دنبال داشته است.

اثر مثبت اجرای کمپین «بهرفت» در فرهنگ ترافیک

معاون نظارت و امورشرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در توضیح اهمیت اجرای کمپین بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) گفت: این کمپین که به منظور تذکر و نهی به تصادفات توسط جوانان جمعیت هلال احمر انجام می شود، نقشی تعیین کننده در جلوگیری از تصادفات جاده ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تلفات و صدمات حوادث رانندگی در کشور ما حرف اول را در آمار مرگ و میر دارد، خاطرنشان کرد:‌ تذکر دادن و گرفتن تعهد به رانندگان توسط جوانان هلال احمر در پست های موقت جاده ای توانسته است اثر خوبی را در فرهنگ ترافیک داشته باشد و امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف از جمله رسانه ها بتوانیم فرهنگ صحیح رانندگی را در عموم جامعه نهادینه کنیم.

حجت الاسلام ذاکری با اشاره به اینکه مهم ترین بخش از فعالیت نمایندگی ولی فقیه در حوزه جوانان است، گفت: نمایندگی های ولی فقیه در استان ها در کنار کمپ های جوانان، با برپایی خیمه های نماز و استقرار روحانی در این کمپ ها و ارائه پاسخ دهی به سوالات شرعی و توصیه های فرهنگی به عموم مردم، خدمت رسانی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.