اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل و کشف ۵۶۰ میلیون ریال اموال مسروقه داد.

دستگیری سارق حرفه ای منزل در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی افزایش سرقت منزل در برخی از نقاط شهر اصفهان ماموران پلیس آگاهی بر آن شدند تا با تشکیل تیمی ویژه و مجرب عوامل این سرقت ها را شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی یک سارق حرفه ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

خسروی ادامه داد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت ۵۶۰ میلیون ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه سارق جهت اقدمات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد :از نگهداری اموال با ارزش خود در داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک بسپارید و اگر در کنار منزلتان ساختمان نیمه کاره ای در حال احداث است بیشتر مراقب باشید.

بازگرداندن ۷۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه به مالکان توسط پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف تعداد ۷۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و بازگرداندن به مالکان آنها در ۷ روز اول امسال خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی افزود: در راستای تامین امنیت مسافران نوروزی و عموم مردم و پیشگری از وقوع سرقت وسایل نقلیه طرح شناسایی سارقان و کشف خودروهای سرقتی اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۷۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف و به مالکان آنها تحویل داده شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از دستگیری ۳۵ سارق در این طرح خبر داد و از شهروندان خواست :اگروسیله نقلیه شما سرقت شد ضمن حفظ خونسردی با پلیس ۱۱۰ تماس و در اولین فرصت مدارک خود را به کلانتری محل ارائه و اعلام شکایت کنید.

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در بازرسی از یک سواری ۴۰۵ خبرداد.

سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نجف آباد مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه ای در حال انتقال محموله ای سنگین می باشد که وارد عمل شدند.

وی افزود: سواری ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ خدادوست اظهار داشت : در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

واژگونی لندکروز ۲ کشته و یک مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری لندکروز در محور علویجه و فوت ۲ نفر و مجروحیت یک سرنشین آن خبر داد.

 سرهنگ حسین پورقیصری بیان داشت: ماموران پلیس راه اصفهان-نجف آباد از واژگون شدن یک دستگاه سواری لندکروز در محور "علویجه" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۲ سرنشین آن در دم فوت و یک سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو اعلام شده است.

سرهنگ پورقیصری در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند بپرهیزید تا شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی نباشیم.

جاسازی ۶۹ کیلو گرم تریاک در سپرهای پراید

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف مقدار ۶۹ کیلوگرم تریاک که در سپرهای ۲ دستگاه پراید جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه سواری پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک خودرو ۳۸ کیلو گرم تریاک که در سپر عقب خودرو جاساز شده بود و در بازرسی از دیگر خودرو مقدار ۳۱ کیلوگرم تریاک که در سپر جلوی خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در مجموع مقدار ۶۹ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ قرقانی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.