تربت جام ـ دبیر اجرایی خدمات سفر تربت جام گفت: از یکم تا ۱۴ فرودین ماه امسال ۹۵ هزار و ۹۶۲ نفر از جاذبه های گردشگری تربت جام بازدید کردند.

بازدید بیش از ۹۵ هزار نفر از جاذبه های گردشگری تربت جام

غلامرسول رحیمی، ظهر امروز سه شنبه به خبرنگار قدس آنلاین گفت: تربت جام با ۱۵۰ جاذبه تاریخی و روستاهای هدف گردشگری توانسته است خدمات خوبی به بازدید کنندگان ارائه کند و امسال  حدود یک هزار نفر بیشتر از سال قبل از مکان های تاریخی بازدید داشته اند.

وی گفت: مجموعه تاریخی شیخ  احمد جامی و قاسم انوار در روستای لنگر بیشترین بازید کننده را داشته که تعداد بازدیدکنندگان بیش از ۷۰هزار نفر بود.

رحیمی گفت: مجموعه تاریخی شیخ احمد جامی، آرامگاه قاسم انوار، مسجد نور و روستاهای گردشگری بزد، رونج و ابدال آباد از مهمترین جاذبه های گردشگری تربت جام است که بازدید کنندگان به این مکان ها سفر کرده اند.

وی اعلام کرد: در مجموع ۳۸ بازدید نظارتی انجام شده و طی دوهفته جاری تاکنون شکایتی توسط بازدید کنندگان انجام نشده است و در این ایام نوروزی برنامه های متنوعی در رباط جام برای معرفی جاذبه های فرهنگی تربت جام  برای گردشگران  برگزارشد.

گفتنی است متوسط ورود روزانه زائر و گردشگر به استان خراسان رضوی حدود ۷۴۶ هزار نفر است و این آمار برای تربت جام حدود ۲۶۴ نفر است.                  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.