کرج- استاندار البرز گفت: البرز با ثبت رکورد بیش از ۲۸ میلیون تردد وسایل نقلیه تا ظهر روز ۱۴ فروردین پرترددترین و در ردیف کم تصادف ترین استان های کشور طی این مدت قرار گرفت.

البرز رکورددار بالاترین تردد جاده ای در تعطیلات نوروز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمد علی نجفی عصر امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های نوروزی استان البرزاظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال ۹۶ تا ظهر ۱۴ فروردین ۹۷ حدود ۲۸ میلیون تردد در البرز ثبت شده که با این روند تا چند روز آینده ازمرز ۳۰ میلیون تردد عبور می کند.

وی افزود: خوشبختانه علی رغم افزایش تردد در استان میزان حجم تصادفات و آمار فوتی های استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این در حالی است که در کل کشور شاهد افزایش آمار تصادفات جاده ای بوده ایم.

استاندار البرز گفت: باتوجه به ضرورت تعریض راه ها در ورودی و خروجی استان و شهر کرج جهت تسهیل در عبور و مرور تبدیل محورهای اصلی به بزرگراه به عنوان یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی، حوزه راهسازی و شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ورودی استان از گرمدره، پل فردیس و کلاک جز محورهایی است که در طرح تعریض از اولویت های اصلی شهرداری و راهسازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.