کرج - عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه برگزاری جشنواره لاله ها با فراز و نشیب هایی همراه بوده گفت: این جشنواره رویدادی اجتماعی و یکی از برندهای شهر کرج است.

جشنواره لاله ها به برند شهرکرج تبدیل شده است

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص برگزاری جشنواره لاله ها در کرج وبازخوردهای آن گفت: جشنواره لاله ها یک رویداد اجتماعی است و اتفاقی است که می تواند در ادامه تبدیل به یکی از برندهای شهر کرج شود.

وی افزود: در ابتدا وهنگامی که جشنواره  لاله ها در سال ۹۱ بنیانگذاری شد هدف این بود که شهرداری کرج و مشخصا شهر کرج دارای رویدادهایی  با تاثیرات ملی  باشد.

رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای شهر کرج با بیان اینکه برگزاری این رویداد در طول این چند دوره با فراز و نشیب هایی همراه بوده، افزود: در بعضی سالها این جشنواره در اوج بوده که آن هم بستگی به رویش لاله ها داشته است و این در حالی است که امسال نسبت به سال قبل تعداد پیازهای لاله  کمتری در این باغ رویید.

وی با اشاره به اینکه  زمان برگزاری جشنواره لاله های کرج به دلیل شرایط آب و هوایی زودتر از ادوار گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: در کل اقدام ارزنده بود و به دلیل مصادف شدن با ایام تعطیلات نوروزی بازدید کننده بسیاری را به خود جذب کرد.

 زارع  که خود سال ها در مسئولیت مدیریت فضای سبز شهر کرج فعالیت داشته در پایان با تاکید بر اینکه هیچ زمان نباید این پروژه را تضعیف کرد بلکه باید در مسیر تقویت آن گام برداشت گفت: تلاش می کنیم در برنامه های آتی به شکل قوی تری آن را اجرا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.