اراک- رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در فعالیت‌های بین المللی فدراسیون ایران در بین کشورهای برتر جهان قرار گرفت.

فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران در بین کشورهای جهان رتبه برتر را دارد

 به گزارش قدس آنلاین ،به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی ؛ علی مجدآرا در مجمع انتخابی هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش همگانی در حوزه آموزش اول شد، در ورزش بانوان بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را به خود اختصاص داد، در بخش فعالیت جزو بهترین‌ها و در کارآفرینی نیز بالاترین رتبه را کسب کرد و در فعالیت‌های بین المللی نیز فدراسیون ایران در بین کشورهای برتر جهان قرار داشت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: در سال حمایت از کالاهای ایرانی قرار داریم، حدود 75 درصد وسایل 60 رشته ورزشی زیر پوشش فدراسیون ساخت داخلی است.

وی گفت: به علت فعالیت‌ها و طرح و برنامه‌های خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی وی را به عنوان عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی منصوب کردیم، همچنین استاندار استان مرکزی را نیز به عنوان سفیر ورزش همگانی در استان مرکزی منصوب خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: ورزش همگانی در سلامت و افزایش امید در جامعه نقش اساسی دارد. عابد حقدادی افزود: ورزش همگانی هنوز نیاز به فرهنگ سازی دارد و باید تلاش خود را در راستای توسعه این رشته بیشتر کنیم.

وی بیان کرد: خواسته ما از هیات همگانی استان این است که همچنان در برنامه ریزی‌ها مانند گذشته پیشرو باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید طبق سند راهبردی فدراسیون باشد تا اقدامات برنامه‌های عملیاتی را ببینیم.

حقدادی ادامه داد: ما این آمادگی را داریم که هر برنامه جدیدی که از سوی هیات ارایه شود وقت بگذاریم و برنامه‌ریزی کنیم تا در نهایت اجرایی شود.

وی گفت: دربخش بانوان نیز باید بیشتر فعال شویم و باید در حوزه سلامت بانوان شهری و روستایی برنامه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.