کرج - رئیس شورای اسلامی کرج با بیان اینکه در انتخاب سرپرست جدید شعار جوانگرایی و میدان دادن به جوانان مجموعه مدیریت شهری در دستور کار بوده است، گفت: امیدواریم شورای اسلامی شهر در آینده ای نزدیک به جمع بندی برسند و شهردار کرج انتخاب شود.

امیدوارم خیلی زود برای انتخاب شهردار جدید به جمع بندی برسیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد نبیونی صبح امروز چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری کرج اظهار کرد: از امروز سرپرست شهرداری جدید مسئولیت اداره شهرداری و امورات شهر کرج را به عهده می گیرند.

وی با بیان اینکه از زحمات شهردار سابق و معاونین و مشاورین وی تشکر می کنم، گفت: شورای اسلامی کرج پس از برگزاری جلسه غیر علنی و بررسی های لازم استعفای نصیری را پذیرفت  و از بین افرادی معرفی شده از سوی اعضا احمدی نژاد را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

نبیونی در ادامه گفت: امیدواریم در مدت تصدی سرپرستی احمدی نژاد وی بتواند مقدمات شروع به کار شهردار آینده کرج را به نحو احسن انجام دهد.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: در انتخاب احمدی نژاد نیز شعار جوانگرایی و میدان دادن به جوانان مجموعه مدیریت شهری در دستور کار بوده است.

وی در ادامه افزود: چنانچه لازم باشد سرپرست جدید بخواهد از همکاران جدید در حوزه مدیریت شهری استفاده کند جوانگرایی را در سر لوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه جوانگرایی و بکار گیری نیروهای پاکدست بخشی از اهداف شورای پنجم در حوزه های نظارتی و تصمیم گیریها و تصویب لایحه ها  است، ادامه داد: بخشی از کاری که سرپرست شهرداری باید انجام دهد تعامل و همکاری با نهاد های مختلف در خارج از مجموعه شهرداری و سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: باید همه توان خود را بکار بگیریم تا در مدت تصدی گری سرپرست با نگاه به موضوع درآمد و تحقق آنچه که در مصوبات شورای اسلامی است مشکل نقدینگی و امکان رفع مشکلات درسرلوحه  کارقرار بگیرد.

نبیونی در ادامه افزود: قطعا دوست نداریم جلسات بیشتری در طول شورای پنجم برای معرفی سرپرستان شهرداری اختصاص دهیم چراکه این دومین جلسه ای است که برای معارفه سرپرست حضور داریم.

وی در پایان گفت: امید است با همیاری مسئولان استانی و کشوری  با سرعت و دقت شهردار کرج انتخاب شود و سکان شهر کرج به فرد مورد نظر سپرده شود و اینکه کمتردر جلسات معارفه حضور داشته باشیم و بیشتر در جلسات افتتاحیه حوزه های عمرانی، فرهنگی  و رفاهی شرکت کنیم.

سرپرست جدید شهرداری کرج نیز در این مراسم با تشکراز اعتمادی که به وی شده است گفت: توان حداکثری خود را در انجام امور شهرداری و مجموعه مدیریت شهری  ودر جهت پویایی هرچه بیشتر به کار خواهم گرفت و امیدوارم از اهداف تعیین شده فاصله نگیرم.

وی افزود: در بحث درآمدی شهرداری کرج بسیار وضعیت خطیری دارد و ۸ درصد از آنچه که باید در فروردین ماه ۹۷ جذب می شد عملیاتی شده است.

احمدی نژاد در پایان با اعلام اینکه از مبلغ ۱۳۷ میلیاردی تومانی که در این ماه  پیش بینی شده بود تنها ۱۱ میلیارد و و ۶۰۰ تومان محقق شده است، افزود: همت مضاعف همه همکاران در ستاد مراکز و سایر مناطق را می طلبد تا در هزینه ها دچار مشکل نشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.