جوین_ امام جمعه موقت شهرستان جوین تاکید کرد: شعار سال جاری شعاری ملی و فراموش نشدنی و خرید و تقویت کالای تولید ملی و داخلی است، که برای رهایی از یوغ استعمار چاره ای جز حمایت از تولیدات داخلی نداریم.

برای رهایی از استعمار باید  از تولیدات داخلی حمایت کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین کیوانلو امام جمعه موقت شهرستان جوین در خطبه اول  گفت: لازم می دانم خودم ونمازگزاران به تقوی الهی دعوت کرده،  اعیاد شعباینه را که آماده شدن مومنین برای ماه مبارک رمضان است تبریک و تهنیت عرض کنم.  

خطیب جمعه موقت جوین در خطبه دوم تصریح کرد: میلاد با سعادت ائمه اطهار امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و منجی عالم بشریت صاحب الامر در ماه شعبان قراردارد و ما از پروردگار متعال می خواهیم ظهور حضرتش را نزدیک گرداند.  

حجت الاسلام کیوانلو یاد آور شد: میلاد با سعادت حضرت علی اکبر بر جوانان عزیز که حامیان اصلی انقلاب و دولتمردان آینده نظام خواهند بود،  مبارک و خجسته باد.  

امام جمعه موقت شهرستان جوین خاطر نشان کرد: در آستانه روز کار گر و هفته معلم (شهادت معلم اخلاق شهید مطهری) و روز شوراها قرارداریم که لازم است این ایام را به همه کارگران و معلمان و شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان جوین تبریک عرض نمایم.  

خطیب موقت جمعه شهرستان جوین تاکید کرد: شعار سال جاری شعاری ملی و فراموش نشدنی و خرید وتقویت کالای تولید ملی و داخلی است، که برای رهایی از یوغ استعمار چاره ای جز حمایت از تولیدات داخلی نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.