اهواز_ سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: درمان ناباروری و مشکلات نازایی در بیمارستان امام(ره) با تعرفه‌های دولتی انجام می‌شود و زوج‌های متقاضی درمان می‌توانند جهت تشکیل پرونده و استفاده مناسب از خدمات به این مرکز مراجعه کنند.

درمان ناباروری و مشکلات نازایی با تعرفه دولتی در بیمارستان امام(ره) اهواز

به گزارش قدس آنلاین، دکتر ساسان موگهی  اظهار کرد: بخش درمان نازایی بیمارستان امام(ره) اهواز در نیمه دوم سال گذشته بعد از پایان یک دوره عملیات بهسازی و نوسازی بخش و خریداری تجهیزات جدید، مجددا ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان را آغاز کرد.
وی گفت: این بیمارستان با بهره‌گیری از دانش و تجربه پزشکان مجرب در زمینه درمان نازایی، خدمات درمانی را بر اساس تعرفه‌های دولتی به متقاضیان ارائه می‌کند. در شش ماه گذشته نیز حدود ۳۰ درصد از زوج‌هایی که در این مرکز تشکیل پرونده داده‌اند، پروسه درمان را با موفقیت سپری کردند.
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز افزود: زوج‌هایی که تاکنون صاحب فرزند نشده‌اند و قصد دارند برای درمان اقدام کنند، می‌توانند پس از تشکیل پرونده و آغاز روند درمان، از ۸۵ درصد حمایت‌های دولتی در این زمینه استفاده کنند و تنها ۱۵ درصد از هزینه‌ها برعهده متقاضیان است. همچنین برای درمان ناباروری طرح‌هایی برنامه‌ریزی و در حال استفاده است که طرح برکت (برای کمک به زوج‌های مناطق محروم) یکی از این موارد است.
موگهی اظهار کرد: داشتن سن زیر ۴۲ سال یکی از شرایط لازم برای مراجعه به بخش درمان ناباروری بیمارستان است. همچنین متقاضیان چنانچه دارای آزمایش یا اقدامات تشخیصی دیگری هستند، هنگام مراجعه به بیمارستان و تشکیل پرونده باید آزمایش‌های خود را به همراه داشته باشند. متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح روزهای شنبه تا چهارشنبه (به جز روزهای تعطیل) جهت تشکیل پرونده و پذیرش در این مرکز به طبقه سوم بیمارستان بخش IVF و درمان نازایی مراجعه کنند. 

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.