قدس آنلاین-مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری نشست صمیمی نویسندگان مشهدی همزمان با شب نیمه شعبان و در آستانه روز معلم توسط این انتشارات خبر داد.

 عصرانه نویسندگان مشهدی«در پناه کلمات»

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی با بیان این که «عصرانه نویسندگان مشهدی» در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی- ترویجی این انتشارات با نام «در پناه کلمات» برگزار خواهد شد، اظهار کرد: فروشگاه مرکزی به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، مقابل باغ ملی در ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت ماه میزبان علاقه‌مندان به حضور در این گعده و گفت‌وگوی صمیمی نویسندگان مشهدی خواهد بود.

وی با بیان این که این برنامه ذیل نشست‌های «عصرانه داستان‌نویسان رضوی در سه‌شنبه‌های به‌نشر» برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مدت‌هاست گردهمایی نویسندگان را به مفهوم واقعی در مشهد نداشته‌ایم و به همین دلیل بعد از سه از برگزاری کارگاه‌های «عصرانه داستان‌نویسان رضوی» در فروشگاه مرکزی به‌نشر، حالا این دورهمی همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود تا از این رهگذر فرصتی برای تعامل نویسندگان جوان با نویسندگان حرفه‌ای فراهم شود.

مدیرعامل به‌نشر ادامه داد: این گعده و گفت‌وگوی صمیمی با حضور نویسندگانی از قبیل سعید تشکری، رضا صابری، علیرضا لعلی، حمیدرضا سهیلی، سیدمحسن مصطفی‌زاده، مسعود انوری، سیداحمد میرزاده، جواد اشکذری، علی حلیمی، ماشاا... جعفرنیا، سعید فضائلی، حمیدرضا نویدی مهر، علی براتی کجوان، سیدوحید حسینی، حسین عباس‌زاده، مهدی سیم‌ریز، زهرا مهاجری، فاطمه خلخالی، زهرا شعفی، سعید بابایی و ... برگزار خواهد شد.

سعیدی بیان کرد: در این نشست از جواد نعیمی به عنوان یکی از نویسندگان حرفه‌ای مشهد تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی این نکته را نیز را یادآور شد که به‌نشر به عنوان ناشری که متعلق به امام رضا(ع) است، تلاش دارد تا از رهگذر این نشست‌ها فرصتی را برای تعامل و انتقال تجربیات نویسندگان حرفه‌ای به جوانان در حوزه‌های مختلف اعم از رضوی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و ... فراهم و آثار فاخری را روانه بازار نشر کشور کند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.